Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sköldpaddan Trevor
Elev |
12 sep, 2016 15:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Anna-chan: Jag kan fortfarande inte fatta att jag ska se Green Day live, har fortfarande inte tagit in detta. Shit, det är bara helt ofattbart. JAG SKA SE GREEN DAY LIVE HERREGUD!!! EEYY ME TOO!! I'M SO EXCITED. Malmö eller Stockholm?? Jag ska se dem i Malmö!! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 sep, 2016 19:05 |
|
Anna-chan
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Anna-chan: Jag kan fortfarande inte fatta att jag ska se Green Day live, har fortfarande inte tagit in detta. Shit, det är bara helt ofattbart. JAG SKA SE GREEN DAY LIVE HERREGUD!!! EEYY ME TOO!! I'M SO EXCITED. Malmö eller Stockholm?? Jag ska se dem i Malmö!! AWESOME!! Men åh, same, jag ska också se dem i Malmö!! :'D Join the dark side, we have cookies~
12 sep, 2016 21:11 |
|
Solkatten
Elev |
Man kan knappt längre uttala om någon är tjej eller kille inte ens kalla någon för ens tjejkompis eller killkompis eller ens uttala vilket land någon kommer ifrån utan att folk ska ta illa upp och hoppa på en. Asså det är så jävla löjligt. Som att det skulle vara något dåligt att uttrycka någons identitet?? Folk är alltid så jävla känsliga och ska alltid klaga på allting.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2016 15:46 |
|
Magic Dragon
Elev |
Har kommit på att man inte hinner så mycket när man kommer hem från jobbet. typ bara
1. komma hem 2. Bytta om 3. Fixa matlåda 4. lite fri tid 5. Sova its the life of my storie. lol.. ![]()
13 sep, 2016 21:31 |
|
Borttagen
|
Pseudoanpassning it is. 14 sep, 2016 01:44 |
|
Klaestron
Elev |
14 sep, 2016 15:26 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
14 sep, 2016 17:06 |
|
Borttagen
|
Det var hantverkare här förut, vaknade av att en av dem stod utanför mitt fönster och jag blev rädd
Jag trodde bara de skulle vara utanför huset men så KOM DOM IN. Sånt tycker jag är jättejobbigt, främmande människor i mitt hem, det är min hyresvärd för kollektivet som beställt dem så jag visste inte ens att de skulle komma. Hörde hur dom gick runt där nere. Fick panik och vågade inte gå ner. De gick in i massa rum. De kom dock inte upp, fast jag satt och var rädd att de skulle det. Sen kom en av mina medboende hem och då slappnade jag av lite. Vågade t o m gå ner för jag hade blivit så hungrig, men då åkte de iväg. Jag försökte leta efter spår ifall de varit i mitt rum. Hittade inga förrän nu på kvällen då jag skulle öppna fönstret och att översta haken var i. Jag sätter bara i undre haken när jag stänger fönstret själv, så det måste ha varit hantverkarna. Tur att jag inte hade något pinsamt liggande framme, jag kan vara lite oförsiktig med sådant. Men dom kanske är vana att se lite allt möjligt hemma hos folk. Jag tycker det är väldigt obekvämt. Kanske hade det inte varit så farligt att gå ner till dem. Jag hade kanske inte ens behövt vara social, mer än att säga hej eller svara på någon enstaka fråga. Jag är nog lite överdrivet hämmad i vissa sammanhang. Jag har nyligen börjat gå i KBT för att bli mer bekväm i sociala situationer. Min psykolog är jättefin och bra! Så jag hoppas det ska bli bättre. 14 sep, 2016 19:18 |
|
Borttagen
|
Inte riktigt redo än. Snart.
14 sep, 2016 19:34 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen