Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minihäst
Elev |
Kommer gå så dåligt på provet imorgon och det känns viktigt att det går bra lol jag kommer nog börja gråta
another day, another slay 6 sep, 2016 16:30 |
|
Magic Dragon
Elev |
Vet inte riktigt vad jag ska skriva här:
Försöker tänka på både jobbet, kilar just nu men vet inte riktigt....lol ![]()
6 sep, 2016 21:04 |
|
Fjalar
Elev |
Den här kom upp i mina rekommendationer idag och jag klickade på den för att personen såg snygg ut och sen dess har jag lyssnat på den flera gånger.
Jag delar inte ens exakt samma tankar / samma historia som den personen, ändå relaterar jag så mycket och jag önskar att YT var lite som FB för jag vill inte bara ge en tumme upp till videon, jag vill ge den ett hjärta. Spoiler: Tryck här för att visa! 7 sep, 2016 19:41 |
|
DonutAlien
Elev |
Jag är trött på att mina vänner alltid går ifrån mig i skolan. Hur svårt är det att säga till innan man går ifrån en???
Och varje gång jag säger något till dem säger dem att jag överreagerar och alltid är sur så nu vill jag inte säga till mer Sen ska vi praoa vilket suger för hatar att behöva vara social runt nya människor? ugh 7 sep, 2016 20:51 |
|
Magic Dragon
Elev |
Jippi Helg vad skönt det ska bli. Ska försöka ta det lugnt kommer kanske gå ut i kväll just nu för stunden håller jag på att tvätta... men vi får se va som händer med denna dag...
10 sep, 2016 12:57 |
|
Borttagen
|
Så idag har jag insett att jag tänder/småcrushar på långhåriga killar (helst mörkhåriga), som har lite lagom hår på armar/ andra kroppsdelar och kan de odla riktigt skägg så år det ett extra plus.
Jag har aldrig haft preferenser innan som jag har märkt av men den senast månaden på universitet så jäklar vad jag har insett hur snyggt det är. 11 sep, 2016 00:07 |
|
Borttagen
|
Jag är orolig att bli utkickad från min bostadskö. De skrev till mig och ville att jag stärkte mina uppgifter med anställningskontrakt och liknande, så det ska jag såklart göra! Tänker att jag måste stå bra till om de börjat kolla upp mig.
Men jag vet inte. Är ändå orolig att de inte ska nöja sig. Jag har 100 % tillsvidarejobb med mer än tillräcklig lön i proportion till hyran, har inga betalningsanmärkningar eller något kriminellt förflutet alls, har superbra referenser... så jag fattar inte varför de skulle ha anledning att neka mig. Men de känns ändå så skört. Jag har typ aldrig haft förutsättningar för att hyra lägenhet förr, det känns som jag inte riktigt vågar tro på det och att något kommer gå snett när som helst. Att de säkert kommer hitta en anledning att neka mig. Har haft riktigt låg och ostadig inkomst fram till juli, kommer de bry sig om det t ex? Nåt min kompis sa är att de kollar ens inkomst 6 månader bakåt i tiden. Varför det? Jag pluggade ju då, levde på besparingar och timjobb. Bryr de sig om det är jag KÖRD. Det är det jag oroar mig över. 11 sep, 2016 12:20 |
|
Borttagen
|
Jag är glad att min lillasyster har lyckats få tag på lite småjobb nu efter gymnasietiden och att hennes asienresa kanske blir av, det är jag. Jag önskar henne inte samma sak som jag tvingades genomleva.
...men ändå sticker det lite i hjärtat och bränner lite bakom ögonen. Jag ville resa, men lyckades inte ens få ett extrajobb. Nästan två år av vilsenhet och fruktlösa försök och tät, mörk dimma. Nu är jag på min drömutbildning, men det gör ont att tänka på att det var något i min personlighet som uppenbarligen inte var attraktivt i de jobbsammanhangen, till skillnad från min systers. Jag önskar henne inte sämre, jag önskar bara att jag hade haft det bättre. 11 sep, 2016 12:36 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Så idag har jag insett att jag tänder/småcrushar på långhåriga killar (helst mörkhåriga), som har lite lagom hår på armar/ andra kroppsdelar och kan de odla riktigt skägg så år det ett extra plus. Jag har aldrig haft preferenser innan som jag har märkt av men den senast månaden på universitet så jäklar vad jag har insett hur snyggt det är. Samma här! I alla fall när det kommer till killar, gärna snygga armar också men det är nog det jag faller mest för oavsett kön på personen. I'm an arm person
11 sep, 2016 13:19 |
|
Anna-chan
Elev |
Jag kan fortfarande inte fatta att jag ska se Green Day live, har fortfarande inte tagit in detta. Shit, det är bara helt ofattbart. JAG SKA SE GREEN DAY LIVE HERREGUD!!!
Join the dark side, we have cookies~
11 sep, 2016 22:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen