Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ser mig själv på "TV". Jag håller på att jobba aktivt med att förstärka min självkänsla så det är bra träning. Så konstigt att se och höra sig själv utifrån. Men jag trodde det skulle vara värre. Visst är jag awkward, blyg och stel men jag ler mycket, jag tycker jag är fin, jag framstår som snäll och sympatisk, jag är rolig, jag har vettiga saker att komma med. Så häftigt att kunna se mig själv på det sättet utan att vilja sjunka genom jorden! ♥ Jag vågar inte länka, men det finns ju att hitta för den som vill vara detektiv. Alltsååå jag hittade det och det är lika jättefint att se dig som du själv säger och nu har jag SÅ himla ont i kinderna, kan inte sluta le ffs! Det känns verkligen som ni utvecklas för varje gång också?!? You go ♥ 20 aug, 2016 00:11 |
|
Arivle
Elev |
20 aug, 2016 11:08 |
|
potterflicka
Elev |
♥ 20 aug, 2016 12:03 |
|
DísDulanth
Elev |
Till alla oss som "bara" har en förälder i våra liv. Jag vill bara lätta på hjärtat, och stärka andras hjärtan och själar som går/gått igenom hårda tider i olika former: Att enbart ha en förälder i våra liv är helt okej! Det definierar inte oss som personer och bestämmer inte hur vi kommer att bli eller må i framtiden. Huruvida du förlorat en förälder genom död, skilsmässa eller oss som blivit övergivna/själva valt att lämna en förälder bakom oss; vi är starka och kan stå på egna ben! Vi blir inte halva av att inte ha båda föräldrar närvarande.
Detta gäller även dem som mist båda sina föräldrar/valt att ta avstånd från en eller båda föräldrar. Vi är våra egna personer och personligheter och låt aldrig någon trycka ner dig för att du inte har en "normal" familjekonstellation, framförallt inte av dig själv. Ibland är vi våra egna hårdaste kritiker. Livet kommer att bjuda på både hårda tider och bättre tider, och det är styrkan inifrån oss som avgör hur vi tacklar våra hinder, inte våra föräldrar! Puss och kram! 20 aug, 2016 18:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fjalar: Skrivet av Borttagen: Ser mig själv på "TV". Jag håller på att jobba aktivt med att förstärka min självkänsla så det är bra träning. Så konstigt att se och höra sig själv utifrån. Men jag trodde det skulle vara värre. Visst är jag awkward, blyg och stel men jag ler mycket, jag tycker jag är fin, jag framstår som snäll och sympatisk, jag är rolig, jag har vettiga saker att komma med. Så häftigt att kunna se mig själv på det sättet utan att vilja sjunka genom jorden! ♥ Jag vågar inte länka, men det finns ju att hitta för den som vill vara detektiv. Alltsååå jag hittade det och det är lika jättefint att se dig som du själv säger och nu har jag SÅ himla ont i kinderna, kan inte sluta le ffs! Det känns verkligen som ni utvecklas för varje gång också?!? You go ♥ Åh vad fint att höra! Och kul att du gillade det! Tack så jättemycket ♥ Det är verkligen jättegivande och utvecklande att vara med! (vi ska spela in de sista två avsnitten om två veckor så det kommer mer!) 20 aug, 2016 19:39 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ser mig själv på "TV". Jag håller på att jobba aktivt med att förstärka min självkänsla så det är bra träning. Så konstigt att se och höra sig själv utifrån. Men jag trodde det skulle vara värre. Visst är jag awkward, blyg och stel men jag ler mycket, jag tycker jag är fin, jag framstår som snäll och sympatisk, jag är rolig, jag har vettiga saker att komma med. Så häftigt att kunna se mig själv på det sättet utan att vilja sjunka genom jorden! ♥ Jag vågar inte länka, men det finns ju att hitta för den som vill vara detektiv. Mwah du är så härlig! *.* Ser fram emot fortsättningen! //Detektiven 20 aug, 2016 21:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Borttagen: Ser mig själv på "TV". Jag håller på att jobba aktivt med att förstärka min självkänsla så det är bra träning. Så konstigt att se och höra sig själv utifrån. Men jag trodde det skulle vara värre. Visst är jag awkward, blyg och stel men jag ler mycket, jag tycker jag är fin, jag framstår som snäll och sympatisk, jag är rolig, jag har vettiga saker att komma med. Så häftigt att kunna se mig själv på det sättet utan att vilja sjunka genom jorden! ♥ Jag vågar inte länka, men det finns ju att hitta för den som vill vara detektiv. Mwah du är så härlig! *.* Ser fram emot fortsättningen! //Detektiven Tack så mycket! Vad kul att höra 20 aug, 2016 23:53 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ser mig själv på "TV". Jag håller på att jobba aktivt med att förstärka min självkänsla så det är bra träning. Så konstigt att se och höra sig själv utifrån. Men jag trodde det skulle vara värre. Visst är jag awkward, blyg och stel men jag ler mycket, jag tycker jag är fin, jag framstår som snäll och sympatisk, jag är rolig, jag har vettiga saker att komma med. Så häftigt att kunna se mig själv på det sättet utan att vilja sjunka genom jorden! ♥ Jag vågar inte länka, men det finns ju att hitta för den som vill vara detektiv. Jag vill se men vet inte hur jag ska söka efter klippet!! Vill du bidra med någon ledtråd möjligen..?? Mvh, Dålig detektiv 21 aug, 2016 12:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Atira: Skrivet av Borttagen: Ser mig själv på "TV". Jag håller på att jobba aktivt med att förstärka min självkänsla så det är bra träning. Så konstigt att se och höra sig själv utifrån. Men jag trodde det skulle vara värre. Visst är jag awkward, blyg och stel men jag ler mycket, jag tycker jag är fin, jag framstår som snäll och sympatisk, jag är rolig, jag har vettiga saker att komma med. Så häftigt att kunna se mig själv på det sättet utan att vilja sjunka genom jorden! ♥ Jag vågar inte länka, men det finns ju att hitta för den som vill vara detektiv. Jag vill se men vet inte hur jag ska söka efter klippet!! Vill du bidra med någon ledtråd möjligen..?? Mvh, Dålig detektiv Du är ingen dålig detektiv, det är ju jättebra detektivarbete att fråga efter ledtrådar Har skickat uggla ^^ 21 aug, 2016 12:21 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Atira: Skrivet av Borttagen: Ser mig själv på "TV". Jag håller på att jobba aktivt med att förstärka min självkänsla så det är bra träning. Så konstigt att se och höra sig själv utifrån. Men jag trodde det skulle vara värre. Visst är jag awkward, blyg och stel men jag ler mycket, jag tycker jag är fin, jag framstår som snäll och sympatisk, jag är rolig, jag har vettiga saker att komma med. Så häftigt att kunna se mig själv på det sättet utan att vilja sjunka genom jorden! ♥ Jag vågar inte länka, men det finns ju att hitta för den som vill vara detektiv. Jag vill se men vet inte hur jag ska söka efter klippet!! Vill du bidra med någon ledtråd möjligen..?? Mvh, Dålig detektiv Du är ingen dålig detektiv, det är ju jättebra detektivarbete att fråga efter ledtrådar Har skickat uggla ^^ Men åh tack!! Vad bra det var! Och vad kul att se och höra dig! Kommer följa detta! ^^ 21 aug, 2016 12:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen