Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1912 1913 1914 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


En sak som är ovant är att det här är det enda forumet där faktiskt en person vet vem jag är. Vilket är typ awkward, för jag tänker hela tiden "Jag kommer träffa den där personen och allt hen vet om mig är det jag skriver här"

*försöker vara så anonym jag kan*

(hej, du läser förmodligen det här)

11 aug, 2016 23:21

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
En sak som är ovant är att det här är det enda forumet där faktiskt en person vet vem jag är. Vilket är typ awkward, för jag tänker hela tiden "Jag kommer träffa den där personen och allt hen vet om mig är det jag skriver här"

*försöker vara så anonym jag kan*

(hej, du läser förmodligen det här)


Varför så mån om o vara anonym?

11 aug, 2016 23:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
En sak som är ovant är att det här är det enda forumet där faktiskt en person vet vem jag är. Vilket är typ awkward, för jag tänker hela tiden "Jag kommer träffa den där personen och allt hen vet om mig är det jag skriver här"

*försöker vara så anonym jag kan*

(hej, du läser förmodligen det här)


Varför så mån om o vara anonym?


Jag tror inte jag har gjort så mycket awkward saker, det känns bara "jobbigt".

11 aug, 2016 23:43

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
En sak som är ovant är att det här är det enda forumet där faktiskt en person vet vem jag är. Vilket är typ awkward, för jag tänker hela tiden "Jag kommer träffa den där personen och allt hen vet om mig är det jag skriver här"

*försöker vara så anonym jag kan*

(hej, du läser förmodligen det här)


Varför så mån om o vara anonym?


Jag tror inte jag har gjort så mycket awkward saker, det känns bara "jobbigt".


Oh well, jag förstår dig. Har haft flera användare här med innan jag skaffade denna, därav mitt användarnamn ^_^

11 aug, 2016 23:47

Borttagen

Avatar


Jag är så trött på att det alltid är jag som behöver försöka. Alltid börja konversationen, alltid försöka hålla den igång, vara den enda som visar intresse. Visst kan jag inte direkt tvinga mina vänner att bry sig, men det vore så jävla kul om de försökte, så som jag alltid försöker. Jag är säker på att de hur enkelt som helst skulle klara sig utan mig. De skulle klara sig jättebra om jag bara försvann från deras liv. Det är bara det att jag alltid vill ha någon att prata med, men det är så sällan någon vill prata med mig. Och det är sällan jag försöker träffa nya människor, eftersom att jag är så förbaskat blyg.

14 aug, 2016 16:43

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Ringde och bokade tid hos studenthälsan idag. Något jag har skjutit på att göra i... vet inte hur länge. Aktivt - kanske ett halvår. Men borde ha insett att jag behövde prata med någon för över två år sen.

Bättre sent än aldrig, I guess.

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

17 aug, 2016 15:13

Frivolt
Elev

Avatar


HATAR verkligen att ha telefonskräck......När man verkligen vill ringa ett för en själv viktigt samtal men man vågar inte....


bleh!

17 aug, 2016 15:37

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
HATAR verkligen att ha telefonskräck......När man verkligen vill ringa ett för en själv viktigt samtal men man vågar inte....


bleh!


just do it. skriv manus för vad du ska säga. har å telefonfobi men måste ringa o svara i telefon ibland ändå pga. jobbet o även privat o h.a.t.a.r det men som sagt, jag måste. är bra o tvinga sig själv tyvärr

17 aug, 2016 20:46

Borttagen

Avatar


Ser mig själv på "TV". Jag håller på att jobba aktivt med att förstärka min självkänsla så det är bra träning. Så konstigt att se och höra sig själv utifrån. Men jag trodde det skulle vara värre. Visst är jag awkward, blyg och stel men jag ler mycket, jag tycker jag är fin, jag framstår som snäll och sympatisk, jag är rolig, jag har vettiga saker att komma med. Så häftigt att kunna se mig själv på det sättet utan att vilja sjunka genom jorden! ♥

Jag vågar inte länka, men det finns ju att hitta för den som vill vara detektiv.

19 aug, 2016 21:19

potterflicka
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Varför hatar alla mig?

19 aug, 2016 21:35

1 2 3 ... 1912 1913 1914 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.