Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1911 1912 1913 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Beben
Elev

Avatar


varför gråter jag hela jävla tiden jag är så trött på att gråta jag vill bara bli av med all jävla sorg fanfanfan

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

6 aug, 2016 21:53

potterflicka
Elev

Avatar


Skrivet av smörbyttan:
Min bästa kompis skrev nyss till mig att hon inte saknade mig och att hon inte ville var min bästavän längre precis efter att jag hade stöttat henne och sagt att jag älskade henne och hur mycket jag saknade henne.. Fast hon ska ändå flytta, men jag blev så ledsen.. Det är väl bra att vara ärlig antar jag, det är hon alltid.. Men blev ändå både arg och ledsen

Det är alltid tråkigt att förlora en vän (särskilt om det är en som man var väldigt nära), men om jag ska vara ärlig tycker jag att det var extremt taskigt av henne att skriva så till dig. Förstår att du blev ledsen :-(

6 aug, 2016 22:08

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag har så jävla mycket ångest nu och jag ligger typ och darrar och vet inte vad jag ska göra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

6 aug, 2016 22:30

Borttagen

Avatar

+1


Har hittat två nya jobb att söka idag! Har ett bristyrke extreme + är jävligt duktig och ambitiös + goda referenser och meriter, så jag tror egentligen inte jag kommer ha svårt att hitta ett nytt jobb. Men känns bra att ha alternativ Hatar min nuvarande arbetsplats, men nu är det inte ens en månad kvar där! Sen är jag out of there!

7 aug, 2016 12:54

Obliviate_
Elev

Avatar


it doesn't get easier. you just get better.

7 aug, 2016 17:58

Borttagen

Avatar


Snääääääääääälla låt mig få en lägenhet i natt. Snälla

7 aug, 2016 20:12

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


När man allvarligt funderar över vilken musik som ska spelas på nästa begravning.
Fast ingen har dött än.

8 aug, 2016 21:28

Detta inlägg ändrades senast 2016-08- 8 kl. 23:18
Antal ändringar: 3

skogsvarelser
Elev

Avatar


vet att jag typ överreagerar på minsta lilla grej men det är sällan utan orsak bara att de som ser mina reaktioner oftast inte sett hela situationen eller ens delar, hursomhelst underreagerar de flesta runtomkring mig så jag reagerar lite åt dem med
anyway bara alla slutade avfärda och/eller skratta ut mig så fort jag visar minsta upprördhet skulle jag kanske kunna lära mig reagera mer normalt
usch jag låter asjobbig

es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie?

8 aug, 2016 21:40

Frivolt
Elev

Avatar


No one can drag me down! Not anymore!

9 aug, 2016 01:26

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!hahahah två av mina bästa vänner som jag har träffat en gång var i sommar (literally första veckan av lovet) som apparently saknar mig !!! så mycket !!! men som inte har tid att träffas fast som idag är på stan tillsammans med två personer som de aldrig egentligen umgås med som de har ogillat jättelänge
lmao först glömmer hon bort att jag fyllde år igen fast hon !!! aldrig skulle göra det igen !!! och sedan låtsas hon att hon bryr sig och sedan pratar hon knappt med mig och nu umgås hon hellre med folk hon literally har trashtalkat när jag har varit där, än med mig - hennes apparent """bästa vän""" tack babe :-)
hahahahahahahah skjut mig

10 aug, 2016 14:10

1 2 3 ... 1911 1912 1913 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.