Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
hahah jaa pls x( finns typ inga bra människor här... 3 aug, 2016 09:57 |
|
Beben
Elev |
4 aug, 2016 17:54 |
|
Chaemy
Elev |
4 aug, 2016 18:05 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Chaemy: Jag är så ledsen. Jag kommer inte kunna se The Cursed Child. Då är vi två 4 aug, 2016 18:07 |
|
Holytail
Elev |
4 aug, 2016 18:53 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Chaemy: Jag är så ledsen. Jag kommer inte kunna se The Cursed Child. Då är vi två Jaa, jag hoppas det också!
4 aug, 2016 19:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Jag är så ledsen. Jag kommer inte kunna se The Cursed Child. ♥♥♥. Jag ber och ber att mina föräldrar som också älskar Harry Potter kommer ta mig och se den. 4 aug, 2016 23:43 |
|
Borttagen
|
Uuuch ja håller på att fästa mig vid en häst som för det första inte är min medryttarhäst och för det andra är 30 år gammal. Det känns som min hjärna typ försöker förstöra mitt liv....
5 aug, 2016 15:37 |
|
Borttagen
|
Så jävla orolig för min allra äldsta vän. Hon behöver nya lungor. Helst igår. Snälla snälla kan telefonen ringa för henne snart.
5 aug, 2016 19:29 |
|
smörbyttan
Elev |
Min bästa kompis skrev nyss till mig att hon inte saknade mig och att hon inte ville var min bästavän längre precis efter att jag hade stöttat henne och sagt att jag älskade henne och hur mycket jag saknade henne.. Fast hon ska ändå flytta, men jag blev så ledsen.. Det är väl bra att vara ärlig antar jag, det är hon alltid.. Men blev ändå både arg och ledsen
6 aug, 2016 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen