Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Som Clara så, det är bra. Det är fantastiskt! Det som inte är bra är att du kände så från första början. Om du inte grät av lycka, då är det bra. Prata med någon. Jag finns här, annars så finns det andra. Det är ett till sätt att få ut sina känslor, och man ska aldrig hålla sånt inom sig. ♥ 28 jul, 2016 08:51 |
|
Borttagen
|
När personen man är obesvarat kär i ber om ens hjälp för att den ska kunna gå på dejt med någon annan...
28 jul, 2016 09:52 |
|
Magic Dragon
Elev |
Han göra så mycket saker i går ♥
![]() runt kl 10 vaknade jag sedan bakade jag en tigerkaka. Yah när jag väntade på att kakan skulle bli klar. Så gick jag ut för att plocka svartavinbär. Sen på kvällen lagade jag fras våfflor.. För står inte riktigt hur jag han göra allt på en dag....
29 jul, 2016 20:03 |
|
Chaemy
Elev |
Just nu känns nåt väldigt fel. Jag känner mig meningslös och inte glad. Det är värre än der låter. Jag mår inte bra. Egentligen så skriver jag nog här i rop på hjälp, men vem kan hjälpa mig och vem bryr sig ens. Jag vill att det ska gå över, jag vill inte att det ska kännas såhär dåligt. Vad det nu är som ens är fel.
29 jul, 2016 23:29 |
|
Borttagen
|
Jag kan visst inte göra nånting rätt. Har så mycket ångest och nu skedde en småsak p g a vilseledande info som bara jag tycks ha missförstått för att jag ör dum i huvudet eller nåt och jag blev så ledsen, det var droppen som fick bägaren att rinna över. Har så mycket ångest att det är tungt att andas, jag orkar inte.
31 jul, 2016 12:50 |
|
Frivolt
Elev |
Denna låt har jag alltid velat skriksjunga till mina fd mobbare!!
1 aug, 2016 00:26 |
|
Beben
Elev |
1 aug, 2016 15:23 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
1 aug, 2016 20:28 |
|
Borttagen
|
Jag önskar att jag hade vänner nära mig. En sådan där vängrupp där alla är lika mycket värda och där alla står upp för varandra. En sådan där man kan sms:a med halv två på natten och en sådan där man kan ha spontana övernattningar med. Alla mina vänner bor antingen utomlands eller flera timmar härifrån och det går mig på nerverna. Visst finns det ca två eller tre personer jag kan prata med här, men ingen av dem står jag så nära som mina internetvänner.
Jag känner mig bara så ensam... 3 aug, 2016 09:39 |
|
Fellrendión
Elev |
3 aug, 2016 09:50 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen