Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Clementin: Ska försöka... Tack. Skrivet av Borttagen: Hon får själv bestämma om hon vill visa eller inte. Men jag tycker att hon ritar mycket bättre än mig. Även om hon ritar bättre än dig tycker jag att du ska vara jättenöjd med dina egna teckningar. 20 mar, 2012 20:52 |
|
Borttagen
|
20 mar, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
Manhattan känner sig lite pressad nu... xD
Nu är det såhär att jag inte är så bra som Ina säger så bli inte besvikna. ^^ Fan art, the Riddler från Batman. Början på ett collage över Galenskaparna och After Shave. Något kladd. Harry Potter-fan art. xD Porträtt. Modell var en kompis. Porträtt. Modell var den här gången en karaktär i en sketch som heter "Lärkungar". Bilden var en uppgift i skolan.Just ja! Cartoon... ![]() ![]() ![]() Så hoppas att Ina är nöjd nu! 20 mar, 2012 21:00
Detta inlägg ändrades senast 2012-03-20 kl. 21:04
|
|
Borttagen
|
ManhattanJa, jag är nöjd.
Men jag tycker att du är bättre än jag. Dina bilder är underbara. 20 mar, 2012 21:03 |
|
Draconis
Elev |
...måste gå och fangirla någonstans... ZAYN ♥ Du är jäkligt duktig! ;D In Remembrance to Remus J. Lupin. The last real Marauder. Who was not just a wonderful father. An incredible husband and a brave hero. As well as an awesome werewolf. 20 mar, 2012 21:13 |
|
Clementin
Elev |
Elihhn och Manhattan, jättefina teckningar! xD
20 mar, 2012 21:27 |
|
J00KERN
Elev |
20 mar, 2012 21:42 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Manhattan känner sig lite pressad nu... xD Nu är det såhär att jag inte är så bra som Ina säger så bli inte besvikna. ^^ Fan art, the Riddler från Batman. Början på ett collage över Galenskaparna och After Shave. Något kladd. Harry Potter-fan art. xD Porträtt. Modell var en kompis. Porträtt. Modell var den här gången en karaktär i en sketch som heter "Lärkungar". Bilden var en uppgift i skolan.Just ja! Cartoon... ![]() ![]() ![]() Så hoppas att Ina är nöjd nu! Rowling vad snygga! ![]()
21 mar, 2012 07:53 |
|
Borttagen
|
jag vill så gärna visa minst 1 bild men jag vet inte hur man gör!
21 mar, 2012 08:23 |
|
LoonyMe
Elev |
Fiin! Tänkte rita en bild på Zayn till min kompis, hon har en crush på honom just nu... xD Problemet är att jag inte kan rita killar o__O
21 mar, 2012 08:44 |
Du får inte svara på den här tråden.

















Mugglarportalen