The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Inget har hänt förrutom att när jag sa "Hey! What´s up?" till min bror på samma sätt som Apollon säger det och precis samtidigt gick min brors skärm sönder! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har dödstråkigt! Någon som har sett några monster, gudar eller något? Hades för en månad sedan......... jag är arg på Poseidon. Vägrar kalla snubben pappa... Weird...... Jag har bli IT som luke...
5 jan, 2017 21:58 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Coolt! Jag önskar att jag inte bodde på landet en mil från närmaste tätort!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Inget har hänt förrutom att när jag sa "Hey! What´s up?" till min bror på samma sätt som Apollon säger det och precis samtidigt gick min brors skärm sönder! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har dödstråkigt! Någon som har sett några monster, gudar eller något? Hades för en månad sedan......... jag är arg på Poseidon. Vägrar kalla snubben pappa... Weird...... Jag har bli IT som luke... 5 jan, 2017 22:03 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Coolt! Jag önskar att jag inte bodde på landet en mil från närmaste tätort! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Inget har hänt förrutom att när jag sa "Hey! What´s up?" till min bror på samma sätt som Apollon säger det och precis samtidigt gick min brors skärm sönder! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har dödstråkigt! Någon som har sett några monster, gudar eller något? Hades för en månad sedan......... jag är arg på Poseidon. Vägrar kalla snubben pappa... Weird...... Jag har bli IT som luke... Haha du jag vill bo på landet. Precis som jag gör. Eller enligt mig inte landet men enligt stockholmare är set typ utanför universum xd
5 jan, 2017 22:05 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men, Det kanske är bäst för halvblod!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Coolt! Jag önskar att jag inte bodde på landet en mil från närmaste tätort! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Inget har hänt förrutom att när jag sa "Hey! What´s up?" till min bror på samma sätt som Apollon säger det och precis samtidigt gick min brors skärm sönder! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har dödstråkigt! Någon som har sett några monster, gudar eller något? Hades för en månad sedan......... jag är arg på Poseidon. Vägrar kalla snubben pappa... Weird...... Jag har bli IT som luke... Haha du jag vill bo på landet. Precis som jag gör. Eller enligt mig inte landet men enligt stockholmare är set typ utanför universum xd 5 jan, 2017 22:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men, Det kanske är bäst för halvblod! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Coolt! Jag önskar att jag inte bodde på landet en mil från närmaste tätort! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Inget har hänt förrutom att när jag sa "Hey! What´s up?" till min bror på samma sätt som Apollon säger det och precis samtidigt gick min brors skärm sönder! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har dödstråkigt! Någon som har sett några monster, gudar eller något? Hades för en månad sedan......... jag är arg på Poseidon. Vägrar kalla snubben pappa... Weird...... Jag har bli IT som luke... Haha du jag vill bo på landet. Precis som jag gör. Eller enligt mig inte landet men enligt stockholmare är set typ utanför universum xd Ja och jag vill ni på landet för jag kan utfirska sjärnorna! 5 jan, 2017 22:10 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men, Det kanske är bäst för halvblod! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Coolt! Jag önskar att jag inte bodde på landet en mil från närmaste tätort! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Inget har hänt förrutom att när jag sa "Hey! What´s up?" till min bror på samma sätt som Apollon säger det och precis samtidigt gick min brors skärm sönder! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har dödstråkigt! Någon som har sett några monster, gudar eller något? Hades för en månad sedan......... jag är arg på Poseidon. Vägrar kalla snubben pappa... Weird...... Jag har bli IT som luke... Haha du jag vill bo på landet. Precis som jag gör. Eller enligt mig inte landet men enligt stockholmare är set typ utanför universum xd Ja och jag vill ni på landet för jag kan utfirska sjärnorna! Så molnigt som det är hos mig undrar man ju om det är Forks... Jag ser stjärnbilder i land
5 jan, 2017 22:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: för Mig är det jätte ljust öga ljuset så man ser bara några stjärnor...Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men, Det kanske är bäst för halvblod! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Coolt! Jag önskar att jag inte bodde på landet en mil från närmaste tätort! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Inget har hänt förrutom att när jag sa "Hey! What´s up?" till min bror på samma sätt som Apollon säger det och precis samtidigt gick min brors skärm sönder! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har dödstråkigt! Någon som har sett några monster, gudar eller något? Hades för en månad sedan......... jag är arg på Poseidon. Vägrar kalla snubben pappa... Weird...... Jag har bli IT som luke... Haha du jag vill bo på landet. Precis som jag gör. Eller enligt mig inte landet men enligt stockholmare är set typ utanför universum xd Ja och jag vill ni på landet för jag kan utfirska sjärnorna! Så molnigt som det är hos mig undrar man ju om det är Forks... Jag ser stjärnbilder i land 5 jan, 2017 22:13 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: för Mig är det jätte ljust öga ljuset så man ser bara några stjärnor... Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men, Det kanske är bäst för halvblod! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Coolt! Jag önskar att jag inte bodde på landet en mil från närmaste tätort! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Inget har hänt förrutom att när jag sa "Hey! What´s up?" till min bror på samma sätt som Apollon säger det och precis samtidigt gick min brors skärm sönder! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har dödstråkigt! Någon som har sett några monster, gudar eller något? Hades för en månad sedan......... jag är arg på Poseidon. Vägrar kalla snubben pappa... Weird...... Jag har bli IT som luke... Haha du jag vill bo på landet. Precis som jag gör. Eller enligt mig inte landet men enligt stockholmare är set typ utanför universum xd Ja och jag vill ni på landet för jag kan utfirska sjärnorna! Så molnigt som det är hos mig undrar man ju om det är Forks... Jag ser stjärnbilder i land Jag blir överlycklig när jag ser dem.....och kan urskilja sagorna......historierna. Södra kronan kan jag utantill....och Perseus..
5 jan, 2017 22:16 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: jag vill bara se Zoes stjärn bild när jag tittar upp mot himlen! Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: för Mig är det jätte ljust öga ljuset så man ser bara några stjärnor... Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men, Det kanske är bäst för halvblod! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Coolt! Jag önskar att jag inte bodde på landet en mil från närmaste tätort! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Inget har hänt förrutom att när jag sa "Hey! What´s up?" till min bror på samma sätt som Apollon säger det och precis samtidigt gick min brors skärm sönder! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har dödstråkigt! Någon som har sett några monster, gudar eller något? Hades för en månad sedan......... jag är arg på Poseidon. Vägrar kalla snubben pappa... Weird...... Jag har bli IT som luke... Haha du jag vill bo på landet. Precis som jag gör. Eller enligt mig inte landet men enligt stockholmare är set typ utanför universum xd Ja och jag vill ni på landet för jag kan utfirska sjärnorna! Så molnigt som det är hos mig undrar man ju om det är Forks... Jag ser stjärnbilder i land Jag blir överlycklig när jag ser dem.....och kan urskilja sagorna......historierna. Södra kronan kan jag utantill....och Perseus.. ![]()
5 jan, 2017 22:20 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: jag vill bara se Zoes stjärn bild när jag tittar upp mot himlen! Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: för Mig är det jätte ljust öga ljuset så man ser bara några stjärnor... Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men, Det kanske är bäst för halvblod! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Coolt! Jag önskar att jag inte bodde på landet en mil från närmaste tätort! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Inget har hänt förrutom att när jag sa "Hey! What´s up?" till min bror på samma sätt som Apollon säger det och precis samtidigt gick min brors skärm sönder! Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har dödstråkigt! Någon som har sett några monster, gudar eller något? Hades för en månad sedan......... jag är arg på Poseidon. Vägrar kalla snubben pappa... Weird...... Jag har bli IT som luke... Haha du jag vill bo på landet. Precis som jag gör. Eller enligt mig inte landet men enligt stockholmare är set typ utanför universum xd Ja och jag vill ni på landet för jag kan utfirska sjärnorna! Så molnigt som det är hos mig undrar man ju om det är Forks... Jag ser stjärnbilder i land Jag blir överlycklig när jag ser dem.....och kan urskilja sagorna......historierna. Södra kronan kan jag utantill....och Perseus.. Zoe...... Alltså jag har alltid varit sur och beundrar Artemisgägarna...
5 jan, 2017 22:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen