Najs eller bajs?
Forum > Quidditchplanen > Najs eller bajs?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
NAAAAJS
Påskafton? 10 dec, 2011 12:25 |
|
Fenrir
Elev |
10 dec, 2011 14:07 |
|
Borttagen
|
Bajs. Fast när hon sjunger hennes egna låt så är det sjukt najs!
Kent? 10 dec, 2011 18:04 |
|
Borttagen
|
10 dec, 2011 18:07 |
|
Sarza Slytherin
Elev |
Najs
Potatismos? Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr 11 dec, 2011 01:03 |
|
Borttagen
|
najs
twilight? 11 dec, 2011 01:17 |
|
Sarza Slytherin
Elev |
Najs
Lord of the Rings? Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr 11 dec, 2011 01:20 |
|
Borttagen
|
NAJS!!
Senap? 11 dec, 2011 01:21 |
|
Sarza Slytherin
Elev |
Bajs
Ketchup? Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr 11 dec, 2011 01:22 |
|
themarauder
Lärare |
11 dec, 2011 01:23 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen