Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
25 okt, 2013 21:10
|
|
Borttagen
|
"Så varför gör du så här då?"
Mumlade jag.
25 okt, 2013 21:12
|
|
Borttagen
|
"Jag gillar ingen av er."
25 okt, 2013 21:12
|
|
Borttagen
|
"Och varför vill du ha mig då?"
Mumlade jag.
25 okt, 2013 21:13
|
|
Borttagen
|
Jag log hånfullt mot honom.
"Du är en idiot.vet du om det?"
25 okt, 2013 21:15
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna.
"Det kan väll alla vara ibland"
Mumlade jag och tog ett steg bort från henne.
I ögonvrån skymtade jag Hector och Wii som just dykt upp.
25 okt, 2013 21:19
|
|
Borttagen
|
Jag slog till honom över bröstet och fällde honom.
25 okt, 2013 21:20
|
|
Borttagen
|
Jag föll ihop och allt svartnade, jag svimmade.
25 okt, 2013 21:22
|
|
Borttagen
|
Jag log lite och slog till honom ett antal gånger igen.
Sedan försvann jag.
25 okt, 2013 21:24
|
|
Borttagen
|
-Hector-
Vi följde Diegos spår.
25 okt, 2013 21:29
|
Du får inte svara på den här tråden.