Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Deathless
Elev |
29 okt, 2012 10:28 |
|
SiriusBlack:)
Elev |
Snö!
R.I.P Dobby:( 29 okt, 2012 10:29
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-29 kl. 10:37
|
|
MissFniss
Elev |
29 okt, 2012 10:31 |
|
Kintsugi
Prefekt |
SNÖ!
...fast. jag undrar jag. eeh. jag saknar snön mest nu men jag ÄLSKAR verkligen regn. Det kan vara duggregn, tätt småregn, fuckin' blött ÖSREGN... jag älskar det! speciellt att springa i det. Gärna på en grusplan och spela fotboll dessutom. Då är det bättre än snö. Men for the moment med allt regn som har varit så svarar jag nog snö ändå ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 okt, 2012 10:34
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-29 kl. 10:36
|
|
MizzNina
Elev |
Regn!
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 29 okt, 2012 10:35 |
|
Irah
Elev |
29 okt, 2012 10:51 |
|
Lunah~
Elev |
29 okt, 2012 10:57 |
|
Borttagen
|
Svår fråga. Tycker båda två kan vara mysiga väder att bara vara hemma och ta fram massa varma filter och mysa men jag väljer nog regn för att jag (trots att jag älskar snö) tycker inte om kylan.
_____________________________________________ Pigfarts is real! 29 okt, 2012 11:08 |
|
Borttagen
|
Regn! Snö är mest fint att se på bara. Regn känns skönt och uppfriskande. Men kan tröttna på båda i längden.
29 okt, 2012 11:11 |
|
LunaLove<3
Elev |
29 okt, 2012 11:12 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen