Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vet någon hur man kan hitta Kattuggla? Jag måste berätta något för honom... Kattuggla du har en som söker dig Men alltså han finns ju inte kvar på mugglis.. 22 jul, 2016 00:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vet någon hur man kan hitta Kattuggla? Jag måste berätta något för honom... Kattuggla du har en som söker dig Men alltså han finns ju inte kvar på mugglis.. Åh 22 jul, 2016 00:53 |
|
Arivle
Elev |
22 jul, 2016 01:54 |
|
Borttagen
|
Det visade sig att jag har lindrig depression.
22 jul, 2016 14:04 |
|
Borttagen
|
Fem år sedan Utöya idag, tittar på minnesprogrammet.
Anders Behring Breivik, jag hoppas att du aldrig får ro i din själ. Jag hoppas att du för all framtid ska hemsökas av det du gjorde, att du aldrig får uppleva något vackert och att inga av livets njutningar går att finna för din del. Jag kan måhända inga besvärjelser, men om jag kunde det skulle jag förbanna dig med varje del av mig själv, med all intensitet jag kan uppbåda. Som tur är för dig så finns det människor som har tillräckligt med människokärlek för att inte ställa sig bakom dödsstraff, men det är ytterst tveksamt om man ens kan kalla dig för människa. Din demon, ditt avskum, du lägsta av varelser. Om det fanns ett helvete så skulle jag önska att du fick brinna i all evighet. 22 jul, 2016 16:18 |
|
Borttagen
|
Jag läser gamla dagboksinlägg och ser saker jag skrivit om han som numer är min själsfrände, en av mina närmaste vänner, den jag älskar mest i hela världen. Jag gick flera månader och ville bli hans vän innan jag vågade söka närmare kontakt. Det känns jättekonstigt att vi var bekanta flera månader utan att lära känna varandra bättre. What a waste.
24 jul, 2016 22:24 |
|
Celebikai
Elev |
skulle ha gått och lagt mig för typ en timme sen och är verkligen sjukt trött men loggade in här och sitter nu och dör lite av all nostalgi???
är helt överväldigad av känslor fast på ett himla bra sätt? är inte ens ledsen över att jag saknar min tid på mugglis, är mest glad över att jag spenderade så mycket tid här mellan 2011-13. mådde så himla bra av att vara aktiv här och (ursäkta cheesy replik) min tid här har verkligen format mig till den jag är idag♥ ![]()
25 jul, 2016 23:57 |
|
Magic Dragon
Elev |
27 jul, 2016 14:08 |
|
Holytail
Elev |
27 jul, 2016 22:36 |
|
lillamymin
Elev |
Det är bra att få ut allting ibland. Känslor kan vara ett helvete, men de finns där av en anledning. Det viktiga är att inte låta all skit ta över ditt liv. Mitt tips är att verkligen försöka känna känslorna, och inte trycka undan dem. Man får känna. Bli arg, ledsen, besviken, irriterad, frustrerad, glad, lycklig, förvånad; det är helt okej. Försök bara att få ut det och inte hålla det inne, då blir allt då mycket enklare. Ta hand om dig! ♥ Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 28 jul, 2016 07:57 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen