Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Ja I will!!Skrivet av Borttagen: Hör av dig så fort du vet! ((asså jag är överlycklig över att det ens finns en chans att vi ses i september hahahha) ♥ Skrivet av TheFifthMarauder: !!! Det är inte 100% säkert men jag tror att jag kan??♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Saknar dig med : ((Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Min pappa sa precis att jag bör gå ner i vikt. Spoiler: Tryck här för att visa! Du är den bästa som finns och du behöver literally inte ändra någonting med dig alls för att du är helt fantastisk redan. Kram ♥3 Tack finaste! saknar dig ♥ (((jag kanske ska gå på troye så vi kanske ses i september??? om du fortfarande kan/vill g¨å))) Jag planerar fortfarande att gå så det skulle vara amazing om du också kunde! ♥ (jag med haha♥3) 18 jul, 2016 14:50 |
|
Borttagen
|
Killen jag trodde jag höll på att planera in en dejt med skrev nu i en facebook-grupp och frågade om nån vill dejta honom de närmsta dagarna.
Så jag duger tydligen inte... Är så ledsen nu. Det går aldrig bra. 19 jul, 2016 14:27 |
|
Igelbarnet
Elev |
Har inte mått så fenomenalt bra de senaste dagarna så jag tänkte att jag borde skriva ner vad det är som får mig att må så dåligt hela tiden. Gjorde en fin liten mind map, men det var många fler grejer än jag trodde, blev runt 15-20 bubblor. Och de flesta av de sakerna kan jag inte påverka alls. Det mesta måste jag bara vänta ut, men hur ska jag orka gå flera år med den här tyngden på axlarna?
19 jul, 2016 22:40 |
|
LolFeelings
Elev |
Inte så särskilt allvarlig text, men here we go. Nackdelar med intelligens.
Jag har insett den senaste tiden att jag har ett nära konstant behov av att hålla igång hjärnan, lära mig mer och diskutera saker på djupet med någon. Problemet? Det finns inte en människa som kan göra det på ens nivå. Inte en enda, om jag inte vill diskutera irriterande memes eller något annat på en så svag diskussionsnivå med någon som inte tycks kunna läsa mellan raderna. Jag försöker att stilla detta behov genom att dygnet runt läsa olika diskussioner på nätet och ta del av folks åsikter, men det lämnar mig fortfarande så frustrerad när jag aldrig kan prata med någon själv i verkligheten. ._. Att jag har insett detta förklarar även andra delar, som att hela tiden väntat på att folk i min ålder ska "växa upp". Som när jag till exempel ville spela Trivial Pursuit med vänner men det gick så jäkla dåligt för de kunde inte läsa då. Det är väl fortfarande så för min generation när de hetaste diskussionsämnena är snapchatfilter och vilka personer (som jag aldrig pratar med) som gillar varandra. Tillåt mig gäspa. En gång satt jag med några i skolan som jag egentligen inte hade pratat med förut, en grupp animemänniskor. Majoriteten av animemänniskor som är öppna med det såna är som mest diskuterar överhypade serier och yaoiships, vilket inte är så särskilt intressant... Men det fanns en människa som seriöst kunde sina grejer på en liknande nivå som jag, som kunde diskutera om alla möjliga sorters element och klicheer i olika genrer av serier. Tror nog inte att jag gått ifrån en konversation med mer lycka och energi någonsin. Synd att jag aldrig fick chansen att prata med människan igen då jag gick ut skolan några veckor senare. Ärligt talat så är anledningen till att jag skriver av detta nu just för att jag är så irriterad över att jag inte har någon att prata med och får ut mina tankar så här. Bonus: När jag inte gör något för att stimulera hjärnan så blir det så illa för mitt huvud att jag förlorar all energi och får en obotlig huvudvärk för resten av dagen. Att jag har för mycket tid att slösa på loven gör inte saker bättre. TL;DR: En troligen sapiosexuell människa är intellektuellt frustrerad och babblar på om ingenting.
19 jul, 2016 23:30 |
|
Igelbarnet
Elev |
Sluta gråta nu, Mika. Sluta då. Bara lägg av. Så, tack.
20 jul, 2016 02:51 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Killen jag trodde jag höll på att planera in en dejt med skrev nu i en facebook-grupp och frågade om nån vill dejta honom de närmsta dagarna. Så jag duger tydligen inte... Är så ledsen nu. Det går aldrig bra. Oh no
20 jul, 2016 05:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Killen jag trodde jag höll på att planera in en dejt med skrev nu i en facebook-grupp och frågade om nån vill dejta honom de närmsta dagarna. Så jag duger tydligen inte... Är så ledsen nu. Det går aldrig bra. Oh no Tack ♥ ♥ ♥ 20 jul, 2016 10:08 |
|
Borttagen
|
Jag mår så jävla piss just nu. Visst är jag jättelättad, efter all oro om att jag kan ha cancer, visar det sig att jag inte behöver oroa mig mer. Men jag tror att det som gör mig mest upprörd just nu är hur många som faktiskt inte brydde sig ett skit. Det var en som ville hålla mig sällskap, men hon bor långt bort ifrån mig. </3
Jag vet faktiskt inte vilka jag kan kalla mina vänner längre. För när det väl kommer till det, vilket de visat mer än en gång, så bryr de sig inte. 20 jul, 2016 18:43 |
|
Borttagen
|
Vet någon hur man kan hitta Kattuggla? Jag måste berätta något för honom...
22 jul, 2016 00:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vet någon hur man kan hitta Kattuggla? Jag måste berätta något för honom... Kattuggla du har en som söker dig 22 jul, 2016 00:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen