Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Missy The Timelady
Elev |
17 jul, 2016 21:16 |
|
Holytail
Elev |
17 jul, 2016 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Så jag ska på läkarbesök på onsdag, för att se om de här födelsemärkena kan tyda på cancer. Jag själv tycker att det skulle vara mycket lättare om någon följde med mig, men nej. Jag kommer behöva gå ensam, och jag vet inte om jag vågar det, varken själv eller med någon. Kram, kram, kram! ♥ 17 jul, 2016 23:54 |
|
Magic Dragon
Elev |
Bakade idag o blev riktigt nöjd med tårtan. ♥
Sen efter det såg jag några avsnitt av Game of trones season 6 ♥
18 jul, 2016 04:01 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Saknar dig med : ((Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Min pappa sa precis att jag bör gå ner i vikt. Spoiler: Tryck här för att visa! Du är den bästa som finns och du behöver literally inte ändra någonting med dig alls för att du är helt fantastisk redan. Kram ♥3 Tack finaste! saknar dig ♥ (((jag kanske ska gå på troye så vi kanske ses i september??? om du fortfarande kan/vill g¨å))) Jag planerar fortfarande att gå så det skulle vara amazing om du också kunde! ♥
18 jul, 2016 11:21 |
|
Kintsugi
Prefekt |
"game watchers and those familiar with Japan's network complexities" told Forbes that a mid-September release sounds more likely.
http://www.gamespot.com/articles/pokemon-go-coming-to-japan-once-server-capacity-ca/1100-6441886/ !!!!!!!!! Alltså. Nej. INTE OK. Om inte spelet släpps i slutet av juli så kommer jag... fortsätta stressa över att det inte släppts än. HALLÅÅÅÅÅ! Några extra servrar kan väl inte vara så jävla svårt att ta fram i teknikens land (läs Japan, inte Sverige)? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 18 jul, 2016 11:45 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Är väldigt opepp på att åka och hälsa på en vän i helgen som jag inte träffat sen terminen tog slut. Tycker väldigt mycket om henne för det mesta, men den här sommaren har hon mått ganska dåligt och bara varit så... jobbig. Det är bara så jävla mycket drama. Killen hon dejtade (mitt ex dessutom) lämnade henne pga hennes självkänsla. Imagine that.
Igår sa hon att hon mådde skit och att det nog inte var en bra idé att jag kom och hälsade på. Och jag blev så lättad. Och så idag: "Jag mår bättre, du kan komma om du vill" Nooo... vill inte. Och känner mig som en hemsk vän som känner så. Men argh. Fan. Måste ju åka dit, kan ju inte överge henne nu när hon tycker det känns som om alla överger henne. Och vill inte överge henne, vill bara inte åka dit och hälsa på... ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 18 jul, 2016 12:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: !!! Det är inte 100% säkert men jag tror att jag kan??♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Saknar dig med : ((Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Min pappa sa precis att jag bör gå ner i vikt. Spoiler: Tryck här för att visa! Du är den bästa som finns och du behöver literally inte ändra någonting med dig alls för att du är helt fantastisk redan. Kram ♥3 Tack finaste! saknar dig ♥ (((jag kanske ska gå på troye så vi kanske ses i september??? om du fortfarande kan/vill g¨å))) Jag planerar fortfarande att gå så det skulle vara amazing om du också kunde! ♥ 18 jul, 2016 14:06 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hör av dig så fort du vet! ((asså jag är överlycklig över att det ens finns en chans att vi ses i september hahahha) ♥Skrivet av TheFifthMarauder: !!! Det är inte 100% säkert men jag tror att jag kan??♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Saknar dig med : ((Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Min pappa sa precis att jag bör gå ner i vikt. Spoiler: Tryck här för att visa! Du är den bästa som finns och du behöver literally inte ändra någonting med dig alls för att du är helt fantastisk redan. Kram ♥3 Tack finaste! saknar dig ♥ (((jag kanske ska gå på troye så vi kanske ses i september??? om du fortfarande kan/vill g¨å))) Jag planerar fortfarande att gå så det skulle vara amazing om du också kunde! ♥
18 jul, 2016 14:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Så jag ska på läkarbesök på onsdag, för att se om de här födelsemärkena kan tyda på cancer. Jag själv tycker att det skulle vara mycket lättare om någon följde med mig, men nej. Jag kommer behöva gå ensam, och jag vet inte om jag vågar det, varken själv eller med någon. Kram, kram, kram! ♥ Tack ♥ 18 jul, 2016 14:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen