Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1905 1906 1907 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


lmao jag är så jävla rädd alla tycker att jag överreagerar men :--------------)

16 jul, 2016 00:14

Borttagen

Avatar


Har Tristan tagit bort sig själv? Vet någon varför?

16 jul, 2016 11:36

Raisuame
Elev

Avatar


Jag har börjat känna mig så ensam, fast ja bor med min sambo och vi har det bra. men ja har liksom inga vänner, jag och min sambo har några få gemensamma vänner, men jag har liksom inga egna eller vad man ska säga, ingen som har samma intresse, och ingen som ja känner är min bästa vän, förutom min sambo då. någon mer som har samma problem?

16 jul, 2016 15:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har Tristan tagit bort sig själv? Vet någon varför?


Han sade att sociala medier tog för mycket tid, tid som han ville lägga på annat.

16 jul, 2016 15:21

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Min pappa sa precis att jag bör gå ner i vikt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

16 jul, 2016 16:28

Holytail
Elev

Avatar

+2


Skrivet av TheFifthMarauder:
Min pappa sa precis att jag bör gå ner i vikt.

... fyfan ...

Du är vacker precis som du är♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F99%2F30%2F53%2F993053600bbc0f6b4e1a19e3459ca0b9.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F40b89217530f2db59d2c40e9dfae3683%2Ftumblr_inline_o5qjmhWYTT1rmm4e0_500.gif

16 jul, 2016 16:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av TheFifthMarauder:
Min pappa sa precis att jag bör gå ner i vikt.


Spoiler:
Tryck här för att visa!i'll fight him :-))))


Du är den bästa som finns och du behöver literally inte ändra någonting med dig alls för att du är helt fantastisk redan.
Kram ♥3

17 jul, 2016 00:25

Borttagen

Avatar


Så jag ska på läkarbesök på onsdag, för att se om de här födelsemärkena kan tyda på cancer. Jag själv tycker att det skulle vara mycket lättare om någon följde med mig, men nej. Jag kommer behöva gå ensam, och jag vet inte om jag vågar det, varken själv eller med någon.

17 jul, 2016 10:33

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Min pappa sa precis att jag bör gå ner i vikt.


Spoiler:
Tryck här för att visa!i'll fight him :-))))


Du är den bästa som finns och du behöver literally inte ändra någonting med dig alls för att du är helt fantastisk redan.
Kram ♥3

Tack finaste!
saknar dig ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

17 jul, 2016 13:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Min pappa sa precis att jag bör gå ner i vikt.


Spoiler:
Tryck här för att visa!i'll fight him :-))))


Du är den bästa som finns och du behöver literally inte ändra någonting med dig alls för att du är helt fantastisk redan.
Kram ♥3

Tack finaste!
saknar dig ♥
Saknar dig med : ((
(((jag kanske ska gå på troye så vi kanske ses i september??? om du fortfarande kan/vill g¨å)))

17 jul, 2016 16:51

1 2 3 ... 1905 1906 1907 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.