Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag skäms typ över att jag är bög i feminism/trans/queer-kretsar, jag brukar inte våga vara så öppen med det, bäddar typ in det ifall det blir relevant att prata om. Det känns som det anses som fult att gilla "förtryckarkönet". Men det kanske bara är något jag får för mig. Det är absolut inget fel att vara bög i de kretsarna, jag talar från perspektivet feminist då. Personligen är det ju lite synd att du är det, då du är väldigt attraktiv. Men det är som sagt inget fel med det. Är själv pan så har haft tankar om att det skulle vara fel att gilla män, men insett att det är inte något jag kan rå för.
11 jul, 2016 22:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Jag skäms typ över att jag är bög i feminism/trans/queer-kretsar, jag brukar inte våga vara så öppen med det, bäddar typ in det ifall det blir relevant att prata om. Det känns som det anses som fult att gilla "förtryckarkönet". Men det kanske bara är något jag får för mig. Det är absolut inget fel att vara bög i de kretsarna, jag talar från perspektivet feminist då. Personligen är det ju lite synd att du är det, då du är väldigt attraktiv. Men det är som sagt inget fel med det. Är själv pan så har haft tankar om att det skulle vara fel att gilla män, men insett att det är inte något jag kan rå för. Tack så mycket ♥ Jag hakar nog upp mig på det i onödan. Och vad smickrad jag blir! Och jag måste säga, och detta säger jag inte bara för att du sa så om mig utan det har slagit mig flera gånger under lång tid men jag är feg och vågar inte säga spdant, att du är en av få personer som inte är vän som jag finner attraktiv. Du har nåt liksom, kan inte sätta fingret på vad. Tack igen ♥ 11 jul, 2016 23:15 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Jag skäms typ över att jag är bög i feminism/trans/queer-kretsar, jag brukar inte våga vara så öppen med det, bäddar typ in det ifall det blir relevant att prata om. Det känns som det anses som fult att gilla "förtryckarkönet". Men det kanske bara är något jag får för mig. Det är absolut inget fel att vara bög i de kretsarna, jag talar från perspektivet feminist då. Personligen är det ju lite synd att du är det, då du är väldigt attraktiv. Men det är som sagt inget fel med det. Är själv pan så har haft tankar om att det skulle vara fel att gilla män, men insett att det är inte något jag kan rå för. Tack så mycket ♥ Jag hakar nog upp mig på det i onödan. Och vad smickrad jag blir! Och jag måste säga, och detta säger jag inte bara för att du sa så om mig utan det har slagit mig flera gånger under lång tid men jag är feg och vågar inte säga spdant, att du är en av få personer som inte är vän som jag finner attraktiv. Du har nåt liksom, kan inte sätta fingret på vad. Tack igen ♥ Åh, tack! Väldigt fint sagt av dig, blev lite generad nu.. Men jag uppskattar det ändå
12 jul, 2016 07:28 |
|
Borttagen
|
Well jesus fucking christ det blir visst psykolog i Lund till hösten!! Asdfgligkdfgshjg
12 jul, 2016 15:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Well jesus fucking christ det blir visst psykolog i Lund till hösten!! Asdfgligkdfgshjg Grattis!!! 12 jul, 2016 15:12 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Jag skäms typ över att jag är bög i feminism/trans/queer-kretsar, jag brukar inte våga vara så öppen med det, bäddar typ in det ifall det blir relevant att prata om. Det känns som det anses som fult att gilla "förtryckarkönet". Men det kanske bara är något jag får för mig. Den där tanken kan du väl vara snäll och knyckla ihop och kasta i närmsta soptunna? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 12 jul, 2016 17:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Well jesus fucking christ det blir visst psykolog i Lund till hösten!! Asdfgligkdfgshjg Grattis!!! Tack! 12 jul, 2016 17:49 |
|
Magic Dragon
Elev |
12 jul, 2016 18:29 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Borttagen: Well jesus fucking christ det blir visst psykolog i Lund till hösten!! Asdfgligkdfgshjg Åh, grattis!! 12 jul, 2016 19:03 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
12 jul, 2016 20:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen