Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1902 1903 1904 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Magic Dragon
Elev

Avatar


I dag har jag typ varit ute hela dagen, solat och läst.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette4.wikia.nocookie.net%2Fharrypotter%2Fimages%2Fb%2Fb8%2FBlind_dragon.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20140814040525

9 jul, 2016 01:36

Holytail
Elev

Avatar


Jag blev spådd idag. (För att understryka, jag tror inte på spådomskonst, men jag tyckte det skulle vara roligt att testa)
I kort, och i mitt kärleksliv. HAHAHAHAHAHA...... Nope. I'm out. Mitt kärleksliv "kommer" visst att bli skitjobbigt. Weeeee... Haha... Jag tror inte på sånt, men fortfarande blir man ju ändå lite irriterad.... xP

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F99%2F30%2F53%2F993053600bbc0f6b4e1a19e3459ca0b9.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F40b89217530f2db59d2c40e9dfae3683%2Ftumblr_inline_o5qjmhWYTT1rmm4e0_500.gif

9 jul, 2016 01:56

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Oro, ångest, sorg, skuldkänslor, ensamhet
Börjar få panik över mitt mående, vet inte vad jag ska göra längre. Det finns ljusglimtar, men mörkret tar över mer och mer.. allt svartnar. Jag svartnar.
Jag antar att läget på mugglis inte hjälper, utan snarare tvärtom. Men samtidigt finns det ingen jag kan säga sånt här till så bara tanken på att vara utan mugglis gör mig ännu ledsnare..

9 jul, 2016 02:01

Magic Dragon
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Oro, ångest, sorg, skuldkänslor, ensamhet
Börjar få panik över mitt mående, vet inte vad jag ska göra längre. Det finns ljusglimtar, men mörkret tar över mer och mer.. allt svartnar. Jag svartnar.
Jag antar att läget på mugglis inte hjälper, utan snarare tvärtom. Men samtidigt finns det ingen jag kan säga sånt här till så bara tanken på att vara utan mugglis gör mig ännu ledsnare..

Finns här om du vill prata ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette4.wikia.nocookie.net%2Fharrypotter%2Fimages%2Fb%2Fb8%2FBlind_dragon.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20140814040525

9 jul, 2016 02:19

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Magic Dragon:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Oro, ångest, sorg, skuldkänslor, ensamhet
Börjar få panik över mitt mående, vet inte vad jag ska göra längre. Det finns ljusglimtar, men mörkret tar över mer och mer.. allt svartnar. Jag svartnar.
Jag antar att läget på mugglis inte hjälper, utan snarare tvärtom. Men samtidigt finns det ingen jag kan säga sånt här till så bara tanken på att vara utan mugglis gör mig ännu ledsnare..

Finns här om du vill prata ♥

Im no good at talking, men tack iaf.. ♥♥

9 jul, 2016 02:39

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vet inte hur jag ska ta in det här, faktumet att jag kanske kan ha cancer får mig att må så sjukt dåligt. Jag har nämligen ett födelsemärke som växte rätt rejält när jag var yngre, sen slutade det att växa efter ett tag. Men jag vet inte om det har börjat växa nu igen, och jag vill kolla upp det. Men jag vågar verkligen inte, jag vill inte höra från en läkare att jag kan ha cancer, jag orkar inte.
Sen måste jag även kolla upp om jag har diabetes. Även om ingen annan tror det, så passar en hel del symtom in på mig. Jag är alltid jättetrött, även om jag sover i evigheter och jag blir även törstig väldigt ofta. Det är även så att min syn försämras och jag ser dimmigt då och då. Men sen är det så att jag äter sällan särskilt mycket, vilket gör det svårt för vissa andra att tro att jag kan ha det.


Matvanor har 0% med insjuknande av typ1- diabetes att göra. Sockerintag påverkar heller ingenting även om många har fått den felaktiga uppfattningen.
Det behöver ju inte vara diabetes men det kan vara värt att kolla upp..! Speciellt innan du blir alltför dålig, om det nu skulle vara det..

//diabetiker

10 jul, 2016 21:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Borttagen:
Jag vet inte hur jag ska ta in det här, faktumet att jag kanske kan ha cancer får mig att må så sjukt dåligt. Jag har nämligen ett födelsemärke som växte rätt rejält när jag var yngre, sen slutade det att växa efter ett tag. Men jag vet inte om det har börjat växa nu igen, och jag vill kolla upp det. Men jag vågar verkligen inte, jag vill inte höra från en läkare att jag kan ha cancer, jag orkar inte.
Sen måste jag även kolla upp om jag har diabetes. Även om ingen annan tror det, så passar en hel del symtom in på mig. Jag är alltid jättetrött, även om jag sover i evigheter och jag blir även törstig väldigt ofta. Det är även så att min syn försämras och jag ser dimmigt då och då. Men sen är det så att jag äter sällan särskilt mycket, vilket gör det svårt för vissa andra att tro att jag kan ha det.


Matvanor har 0% med insjuknande av typ1- diabetes att göra. Sockerintag påverkar heller ingenting även om många har fått den felaktiga uppfattningen.
Det behöver ju inte vara diabetes men det kan vara värt att kolla upp..! Speciellt innan du blir alltför dålig, om det nu skulle vara det..

//diabetiker

Jag vet, jag vet. Det är andra som tror att sockerintaget spelar roll, det är därför de bara tror att jag överreagerar eftersom att de tycker att jag inte äter särskilt mycket.
Men tack

10 jul, 2016 21:42

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Borttagen:
Jag vet inte hur jag ska ta in det här, faktumet att jag kanske kan ha cancer får mig att må så sjukt dåligt. Jag har nämligen ett födelsemärke som växte rätt rejält när jag var yngre, sen slutade det att växa efter ett tag. Men jag vet inte om det har börjat växa nu igen, och jag vill kolla upp det. Men jag vågar verkligen inte, jag vill inte höra från en läkare att jag kan ha cancer, jag orkar inte.
Sen måste jag även kolla upp om jag har diabetes. Även om ingen annan tror det, så passar en hel del symtom in på mig. Jag är alltid jättetrött, även om jag sover i evigheter och jag blir även törstig väldigt ofta. Det är även så att min syn försämras och jag ser dimmigt då och då. Men sen är det så att jag äter sällan särskilt mycket, vilket gör det svårt för vissa andra att tro att jag kan ha det.


Matvanor har 0% med insjuknande av typ1- diabetes att göra. Sockerintag påverkar heller ingenting även om många har fått den felaktiga uppfattningen.
Det behöver ju inte vara diabetes men det kan vara värt att kolla upp..! Speciellt innan du blir alltför dålig, om det nu skulle vara det..

//diabetiker

Jag vet, jag vet. Det är andra som tror att sockerintaget spelar roll, det är därför de bara tror att jag överreagerar eftersom att de tycker att jag inte äter särskilt mycket.
Men tack

Förstår det men stå på dig iaf :3
Men jag hoppas du inte har det eller cancer heller för den delen ;o

10 jul, 2016 21:56

Borttagen

Avatar


Jag skäms typ över att jag är bög i feminism/trans/queer-kretsar, jag brukar inte våga vara så öppen med det, bäddar typ in det ifall det blir relevant att prata om. Det känns som det anses som fult att gilla "förtryckarkönet". Men det kanske bara är något jag får för mig.

11 jul, 2016 17:32

Fjalar
Elev

Avatar


Jag har verkligen ingen lista på folk jag ogillar, men nu har jag lust att göra en för att kunna skriva upp min svåger.

11 jul, 2016 20:28

1 2 3 ... 1902 1903 1904 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.