Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Atira
Elev |
6 jul, 2016 13:03 |
|
Obliviate_
Elev |
6 jul, 2016 18:56 |
|
potterflicka
Elev |
Åååhh, blev jätteledsen när jag såg det :-( Hade ingen kontakt med honom, men det är ändå alltid lika tråkigt varje gång någon tar bort sin användare :-( 6 jul, 2016 18:59 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Frivolt: Kan uggla dig om du vill (pratade med honom just precis! Annars kan du ju kanske fråga honom om du har honom på fb?) Jag är också förvirrad och ledsen 7 jul, 2016 21:38 |
|
Atira
Elev |
7 jul, 2016 21:56 |
|
Klaestron
Elev |
7 jul, 2016 23:08 |
|
Magic Dragon
Elev |
7 jul, 2016 23:13 |
|
Atira
Elev |
Ja!! ♥ Alltså.. seriöst. Mugglis känns som en familj för mig.. detta är inte ok! But we will conquer it together! 7 jul, 2016 23:17 |
|
Borttagen
|
Loggar in för lite random snack med folk och upptäcker att hur många kändisar som helst har tagit bort sig. Wat?! Varför? Vad ledsen jag blir
8 jul, 2016 02:09 |
|
Obliviate_
Elev |
jagärinteviktigtförnån
8 jul, 2016 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen