Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Är så trött på mig själv....
5 jul, 2016 16:22 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 5 jul, 2016 20:42 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Archarec: Skrivet av Obliviate_: Jag; Smått trött på min sambo; "Men denna historien slutar sorgligt för Peter blev skjuten.." Peter; "Skjuten i huvudet, men det spelar ingen roll." Ja nä men vi har ett funktionellt förhållande... Flashback. Haha, ja, det var inspirationskällan 5 jul, 2016 21:46 |
|
Borttagen
|
Nu har min nack-tics kommit tillbaka. Woho, jättekul -.-'
</3 6 jul, 2016 09:13 |
|
Borttagen
|
De fysiska barriärerna har alltid äcklat mig. Att vara fast här. Att vara fast i det här. Att vara fjättrad, fastkedjad, låst - i något som är så avlägset den du är att det borde vara ett brott mot naturen helt och hållet. Det är så jävla fel. Jag vill slita av mig allt. Huden, muskulaturen, blodomloppet, skelettet därunder.
Jag hatar det här. Jag gråter ju för fan aldrig. Ändå kan jag inte sluta. Jag hatar det. Jag hatar det. Jag vill hem. På alla sätt det innebär. 6 jul, 2016 10:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: De fysiska barriärerna har alltid äcklat mig. Att vara fast här. Att vara fast i det här. Att vara fjättrad, fastkedjad, låst - i något som är så avlägset den du är att det borde vara ett brott mot naturen helt och hållet. Det är så jävla fel. Jag vill slita av mig allt. Huden, muskulaturen, blodomloppet, skelettet därunder. Jag hatar det här. Jag gråter ju för fan aldrig. Ändå kan jag inte sluta. Jag hatar det. Jag hatar det. Jag vill hem. På alla sätt det innebär. Kroppen kanske kan bli ditt hem, till slut? 6 jul, 2016 11:18 |
|
Fellrendión
Elev |
6 jul, 2016 12:46 |
|
Frivolt
Elev |
Kan uggla dig om du vill (pratade med honom just precis! Annars kan du ju kanske fråga honom om du har honom på fb?) 6 jul, 2016 12:52 |
|
Minihäst
Elev |
Men va? Det hade jag inte märkt än. Vad tråkigt
--- Also jag har en jobbig dag, känner mig spänd och orolig och som att jag håller på att börja gråta hela tiden. DÅ SPRICKER BAKSIDAN AV MOBILJÄVELN OCKSÅ. I'm out. another day, another slay 6 jul, 2016 12:53 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Frivolt: Kan uggla dig om du vill (pratade med honom just precis! Annars kan du ju kanske fråga honom om du har honom på fb?) Jo uggla gärna!
6 jul, 2016 12:55 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen