Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1900 1901 1902 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Är så trött på mig själv....

5 jul, 2016 16:22

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!lmao @ mina föräldrar: vad i helvete gör det er om jag väljer att äta sent och inte fem på dagen
hur påverkar det er på något sätt??
varför säger ni att jag inte får äta någon middag om jag inte äter tidigare ...
för det är ju inte så att jag tvingar någon av er att laga mat åt mig på kvällen eller att jag är jättehögljudd eller stör er på något sätt så varför spelar det så jävla stor roll för er när på dygnet jag äter???
lmao det är ni som tjatar om hur viktigt det är att man ska äta alla måltider bla bla bla så varför låter ni mig inte göra det lol
hur är det jobbigt för er att jag äter middag senare än er ....

lmao jag försöker lära mig att jag kan äta fler måltider än en per dag och ni förstör det för mig så thanks a lot :-)

5 jul, 2016 20:42

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Archarec:
Skrivet av Obliviate_:
Jag; Smått trött på min sambo;
"Men denna historien slutar sorgligt för Peter blev skjuten.."
Peter; "Skjuten i huvudet, men det spelar ingen roll."

Ja nä men vi har ett funktionellt förhållande...


Flashback.


Haha, ja, det var inspirationskällan

5 jul, 2016 21:46

Borttagen

Avatar


Nu har min nack-tics kommit tillbaka. Woho, jättekul -.-'

</3

6 jul, 2016 09:13

Borttagen

Avatar


De fysiska barriärerna har alltid äcklat mig. Att vara fast här. Att vara fast i det här. Att vara fjättrad, fastkedjad, låst - i något som är så avlägset den du är att det borde vara ett brott mot naturen helt och hållet. Det är så jävla fel. Jag vill slita av mig allt. Huden, muskulaturen, blodomloppet, skelettet därunder.

Jag hatar det här. Jag gråter ju för fan aldrig. Ändå kan jag inte sluta. Jag hatar det. Jag hatar det.

Jag vill hem. På alla sätt det innebär.

6 jul, 2016 10:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
De fysiska barriärerna har alltid äcklat mig. Att vara fast här. Att vara fast i det här. Att vara fjättrad, fastkedjad, låst - i något som är så avlägset den du är att det borde vara ett brott mot naturen helt och hållet. Det är så jävla fel. Jag vill slita av mig allt. Huden, muskulaturen, blodomloppet, skelettet därunder.

Jag hatar det här. Jag gråter ju för fan aldrig. Ändå kan jag inte sluta. Jag hatar det. Jag hatar det.

Jag vill hem. På alla sätt det innebär.


Kroppen kanske kan bli ditt hem, till slut?

6 jul, 2016 11:18

Fellrendión
Elev

Avatar


Varför tog Kattuggla bort sig?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

6 jul, 2016 12:46

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Varför tog Kattuggla bort sig?


Kan uggla dig om du vill (pratade med honom just precis! Annars kan du ju kanske fråga honom om du har honom på fb?)

6 jul, 2016 12:52

Minihäst
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Varför tog Kattuggla bort sig?
Men va? Det hade jag inte märkt än. Vad tråkigt Inte för att vi pratade, men han skrev så kloka inlägg.

---
Also jag har en jobbig dag, känner mig spänd och orolig och som att jag håller på att börja gråta hela tiden. DÅ SPRICKER BAKSIDAN AV MOBILJÄVELN OCKSÅ. I'm out.

another day, another slay

6 jul, 2016 12:53

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Fellrendión:
Varför tog Kattuggla bort sig?


Kan uggla dig om du vill (pratade med honom just precis! Annars kan du ju kanske fråga honom om du har honom på fb?)

Jo uggla gärna!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

6 jul, 2016 12:55

1 2 3 ... 1900 1901 1902 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.