Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
4 jul, 2016 01:01 |
|
Frivolt
Elev |
Kattuggla ♥ ♥ ♥
4 jul, 2016 01:02 |
|
Magic Dragon
Elev |
Oh now...
Hm vet inte riktigt vad jag ska skriva. Han inte anmäla mig till Lund
4 jul, 2016 01:34 |
|
Borttagen
|
"Du kommer se ut som Gandalf när du blir gammal Tristan. Ni har samma ledsna ögon."
Jobbigt om det redan syns, med tanke på att jag bara är 27 än så länge. 5 jul, 2016 11:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: "Du kommer se ut som Gandalf när du blir gammal Tristan. Ni har samma ledsna ögon." Jobbigt om det redan syns, med tanke på att jag bara är 27 än så länge. Gandalf är asgrym. Du har inget att oroa dig för. (Jag tycker inte ens att du har ledsna ögon?) 5 jul, 2016 11:52 |
|
Ebbu
Elev |
är trött och måste dusha. Jag orkar inte dusha när jag är trött. ush.
''Happines can be found, even in the darkest of times. If one only remembers to turn on the light.'' - Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore 5 jul, 2016 12:07 |
|
Borttagen
|
Det var så magiskt igår. Jag och hjärtvännen gick en vandringsled längsmed en å, och det var åska i luften och ibland öppnade sig himlen, men då bara fällde vi upp luvorna på regnjackorna och träden skyddade oss från regnet. Jag blev alldeles fnissig av lycka över naturen och stoppade blåbär i munnen medan vi gick, och så satt vi på en öppen, varm klipphäll för att låta byxbenen torka lite och för att kyssas lite. Mina strumpor torkade vi på pinnar ovanför en öppen eld som vi lyckades få till trots occasional regnskvättar, och över en liter blåbär hade vi plockat. På hemvägen så hade vädret slagit om, skogen var alldeles grönglänsande av regnet, vattnet i ån glittrade, och det flög omkring lysande blå och lila trollsländor och små vita fjärilar. Fågelsång och trädsus och porlande vatten.
Orkar inte vad fint det var 5 jul, 2016 12:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: "Du kommer se ut som Gandalf när du blir gammal Tristan. Ni har samma ledsna ögon." Jobbigt om det redan syns, med tanke på att jag bara är 27 än så länge. Gandalf är asgrym. Du har inget att oroa dig för. (Jag tycker inte ens att du har ledsna ögon?) Well, det är lite av ett återkommande tema.. Och det är nästan alltid det första folk har att säga när/om de påpekar mitt utseende. Antingen "men gud, är det något som har HÄNT? Varför är du så ledsen?" eller "oj vad ARG du ser ut! ..Borde jag vara nervös..?" ..Eller också att jag ser jävligt "lurig" ut. 5 jul, 2016 12:47 |
|
Obliviate_
Elev |
Jag; Smått trött på min sambo;
"Men denna historien slutar sorgligt för Peter blev skjuten.." Peter; "Skjuten i huvudet, men det spelar ingen roll." Ja nä men vi har ett funktionellt förhållande... 5 jul, 2016 13:45 |
|
Archarec
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Jag; Smått trött på min sambo; "Men denna historien slutar sorgligt för Peter blev skjuten.." Peter; "Skjuten i huvudet, men det spelar ingen roll." Ja nä men vi har ett funktionellt förhållande... Flashback.
5 jul, 2016 13:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen