Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
smartbabe
Elev |
gårdagen gick väl bra. gissar jag.
förutom att han låtsades som att jag inte fanns. han tittade inte ens på mig. jag var luft. han kramade min bästa kompis. två gånger. framför ögonen på mig. det roliga är att de inte känner varandra och har aldrig snackat förut. fuck this. ![]()
17 nov, 2012 12:13 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av smartbabe: hon behandlar mig också som luft gårdagen gick väl bra. gissar jag. förutom att han låtsades som att jag inte fanns. han tittade inte ens på mig. jag var luft. han kramade min bästa kompis. två gånger. framför ögonen på mig. det roliga är att de inte känner varandra och har aldrig snackat förut. fuck this. 17 nov, 2012 13:19 |
|
scarhead
Lärare |
han är så snäll mot mig och säger så fina saker och gör så fina gester att jag tror jag går sönder snart
17 nov, 2012 13:25 |
|
reckless
Elev |
Så.. Han gillar tydligen någon annan, sa han idag.. Ska krypa ner i ett hål och dö nu, fml.
CharmBlood26477 @ Pottermore 19 nov, 2012 21:53 |
|
Tony The Joker
Elev |
Okey... Hur säger man till någon som man egentligen inte verken får eller borde tycka om att man tycker om den?...
Razmus T Möller 25 nov, 2012 13:02 |
|
viktor
Elev |
min kompis har tydligen fått reda på att hon är kär i en i min klass som jag bara är irriterad på han är typ min motsats, hur ska jag göra??? </3 HJÄLP!!!!
25 nov, 2012 13:09 |
|
Borttagen
|
Nimrod: tycker du om mig? Som mer än en vän alltså? :$
25 nov, 2012 17:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nimrod: tycker du om mig? Som mer än en vän alltså? :$ ja eller nej eller jo eller kanske eller möjligtvis det finns en chans fast nej eller förmodligen vill du prata i tele? 25 nov, 2012 17:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nimrod: tycker du om mig? Som mer än en vän alltså? :$ ja eller nej eller jo eller kanske eller möjligtvis det finns en chans fast nej eller förmodligen vill du prata i tele? Jag vågar inte.......... :$ 25 nov, 2012 17:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nimrod: tycker du om mig? Som mer än en vän alltså? :$ ja eller nej eller jo eller kanske eller möjligtvis det finns en chans fast nej eller förmodligen vill du prata i tele? Jag vågar inte.......... :$ vem är du ;O? hur lång är du? vilken hårfärg har du? vilken skostorlek har du? har du långa naglar? pyjamasbyxor eller mjukisar? använder du tandpetare? 25 nov, 2012 18:00 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen