Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade

Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade

1 2 3 ... 189 190 191 ... 289 290 291
Användare Inlägg
smartbabe
Elev

Avatar


gårdagen gick väl bra. gissar jag.
förutom att han låtsades som att jag inte fanns.
han tittade inte ens på mig. jag var luft.
han kramade min bästa kompis. två gånger.
framför ögonen på mig.
det roliga är att de inte känner varandra och har aldrig snackat förut.
fuck this.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F14ijytj.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F2z71vec.gif

17 nov, 2012 12:13

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av smartbabe:
gårdagen gick väl bra. gissar jag.
förutom att han låtsades som att jag inte fanns.
han tittade inte ens på mig. jag var luft.
han kramade min bästa kompis. två gånger.
framför ögonen på mig.
det roliga är att de inte känner varandra och har aldrig snackat förut.
fuck this.
hon behandlar mig också som luft

17 nov, 2012 13:19

scarhead
Lärare

Avatar


han är så snäll mot mig och säger så fina saker och gör så fina gester att jag tror jag går sönder snart

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

17 nov, 2012 13:25

reckless
Elev

Avatar


Så.. Han gillar tydligen någon annan, sa han idag.. Ska krypa ner i ett hål och dö nu, fml.

CharmBlood26477 @ Pottermore

19 nov, 2012 21:53

Tony The Joker
Elev

Avatar


Okey... Hur säger man till någon som man egentligen inte verken får eller borde tycka om att man tycker om den?...

Razmus T Möller

25 nov, 2012 13:02

viktor
Elev

Avatar


min kompis har tydligen fått reda på att hon är kär i en i min klass som jag bara är irriterad på han är typ min motsats, hur ska jag göra??? </3 HJÄLP!!!!

25 nov, 2012 13:09

Borttagen

Avatar


Nimrod: tycker du om mig? Som mer än en vän alltså? :$

25 nov, 2012 17:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nimrod: tycker du om mig? Som mer än en vän alltså? :$


ja eller nej eller jo eller kanske eller möjligtvis det finns en chans fast nej eller förmodligen

vill du prata i tele?

25 nov, 2012 17:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nimrod: tycker du om mig? Som mer än en vän alltså? :$


ja eller nej eller jo eller kanske eller möjligtvis det finns en chans fast nej eller förmodligen

vill du prata i tele?


Jag vågar inte.......... :$

25 nov, 2012 17:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nimrod: tycker du om mig? Som mer än en vän alltså? :$


ja eller nej eller jo eller kanske eller möjligtvis det finns en chans fast nej eller förmodligen

vill du prata i tele?


Jag vågar inte.......... :$


vem är du ;O? hur lång är du? vilken hårfärg har du? vilken skostorlek har du? har du långa naglar? pyjamasbyxor eller mjukisar? använder du tandpetare?

25 nov, 2012 18:00

1 2 3 ... 189 190 191 ... 289 290 291

Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade

Du får inte svara på den här tråden.