Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
djurgalen_99
Elev |
"Quirell, okay is wonderful!"
(Citat från Avpm) E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 14 jan, 2012 19:31 |
|
vevve_puff
Elev |
"för att vad hade du senast i munnen"
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 14 jan, 2012 19:32 |
|
djurgalen_99
Elev |
"Haha, vilken rolig röst!"
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 14 jan, 2012 19:36 |
|
Miss Lunatic
Elev |
"Jag vill inte ha någon jävla potatis!"
~ Hearing voices no one else can hear isn't a good sign, even in the wizarding world ~ 15 jan, 2012 18:22 |
|
Trudor
Elev |
WEEO.
Once a gryff, always a gryff. 15 jan, 2012 18:28 |
|
djurgalen_99
Elev |
"Åhh! Jag hinner inte med sånt här!"
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 16 jan, 2012 18:53 |
|
Pumpkin99
Elev |
16 jan, 2012 19:04 |
|
djurgalen_99
Elev |
"Dumma sega internet!"
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 16 jan, 2012 19:05 |
|
Borttagen
|
Typ "Gå ut härifrån!".
16 jan, 2012 19:06 |
|
djurgalen_99
Elev |
"Blä på dig!"
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 16 jan, 2012 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen