(PM)Albus Potter
Forum > Fanfiction > (PM)Albus Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Stackars dig!
Det gör inget att du inte skrivit på ett tag. 22 dec, 2011 19:18 |
|
Renn
Elev |
Oj, stackars dig! D:
Som det det står över, Det gör inget att du inte har skrivit på ett tag
Läs gärna min FF http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=12703&page=1#p623457
Blogg http://elinkarlstrom.blogg.se/
22 dec, 2011 22:15 |
|
Ginny.T
Elev |
Skrivet av Renn: Oj, stackars dig! D: Som det det står över, Det gör inget att du inte har skrivit på ett tag "We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 22 dec, 2011 22:58 |
|
mican00
Elev |
denna ff är så bra att vi kan vänta länge på ett nytt kapitel för det är det värt!
dessutom dör vi inte om det inte kommer ett nytt kapitel, det händer nog snarare om du inte mår bra alls för att du måste stressa fram ett kapitel, så vi orkar vänta jag tänker då inte sluta bevaka denna tråd i allafall! ♥ ![]()
23 dec, 2011 10:26 |
|
Borttagen
|
Åååh tack ♥
23 dec, 2011 17:38 |
|
Borttagen
|
Meeeeeeeeeeer.
28 dec, 2011 14:52 |
|
Borttagen
|
Åhkul! Är du ny?
28 dec, 2011 14:58 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åhkul! Är du ny? why not? ![]()
28 dec, 2011 14:59 |
|
Lolo1337
Elev |
R.I.P little Hamster ♥
Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 28 dec, 2011 19:19 |
|
Borttagen
|
Stackaren.Vila du lite vi kan vänta.
28 dec, 2011 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen