Najs eller bajs?
Forum > Quidditchplanen > Najs eller bajs?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AG
Elev |
Najs
Peter Pettigrew 9 dec, 2011 22:38 |
|
Borttagen
|
Bajs.
Lord Voldemort? 9 dec, 2011 23:10 |
|
Borttagen
|
NAJS.
Draco Malfoy? 9 dec, 2011 23:11 |
|
J00KERN
Elev |
9 dec, 2011 23:15 |
|
Borttagen
|
NAAAAJS
Mörk choklad? 9 dec, 2011 23:17 |
|
Sirius_Musta
Elev |
10 dec, 2011 00:37 |
|
Borttagen
|
Najs
Peter Pettigrew? 10 dec, 2011 08:58 |
|
MizzNina
Elev |
Majs. (Bajs för pettigrew himself, Najs för Timothy Spall)
Advent? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 10 dec, 2011 09:03 |
|
Sarza Slytherin
Elev |
Najs!!!
Julafton? Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr 10 dec, 2011 09:58 |
|
Borttagen
|
NAJS!!!
julgran? 10 dec, 2011 12:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen