Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Oliviii
Elev |
"Jag har en sån där prognos i huvudet. En väderprognos" -Min kompis om sin adhd xD
"Oh my god, a bulle in the ugnen!!!"- Klassens skämtare 18 jun, 2016 23:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Oliviii: "Jag har en sån där prognos i huvudet. En väderprognos" -Min kompis om sin adhd xD "Oh my god, a bulle in the ugnen!!!"- Klassens skämtare ...Regnet drar in, en hel del skurar förväntas under dagen, växlande molnighet med orkanvindar! ..typ? 19 jun, 2016 13:58 |
|
Oliviii
Elev |
Skrivet av Borttagen: Antagligen xDSkrivet av Oliviii: "Jag har en sån där prognos i huvudet. En väderprognos" -Min kompis om sin adhd xD "Oh my god, a bulle in the ugnen!!!"- Klassens skämtare ...Regnet drar in, en hel del skurar förväntas under dagen, växlande molnighet med orkanvindar! ..typ? 19 jun, 2016 18:27 |
|
fearless
Elev |
Fritidsledare efter gjort ett elevhemstest: Jag är som Harry. Jag ville hamna i Gryffindor, men jag hatten sa att jag skulle vara i Slytherin.
20 jun, 2016 17:13 |
|
skogsvarelser
Elev |
pappa står och gräver vid en stubbe i trädgården och stöter på en del rötter
jag: Varför är de röda inuti? pappa: Jag vet inte riktigt... Men de kallas ju ändå RÖTTer hahaha es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 26 jun, 2016 20:09 |
|
fearless
Elev |
27 jun, 2016 16:11 |
|
fakeliampayne
Elev |
"Precis som universum expanderar, expanderar min kärlek för dig", får man höra på FaceTime av sin bästa flickvän Beben medan man ska sova tillsammans.
![]()
28 jun, 2016 01:10 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag: Nu är det ju badväder.
Syster: "Bad weather" som man säger på engelska. 28 jun, 2016 15:33 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av fakeliampayne: försökte vara cute ;("Precis som universum expanderar, expanderar min kärlek för dig", får man höra på FaceTime av sin bästa flickvän Beben medan man ska sova tillsammans. 28 jun, 2016 23:55 |
|
Hedwig96
Elev |
Oj gud, du är mycket hetare än du brukar vara- En kompis, när jag har bränt mig i solen
(Dom tycker annars också att jag brukar vara het/varm och påpekar det hela tiden med orden "jävlar va du e het" haha) 29 jun, 2016 22:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen