Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Villken mobil?

Forum > Off Topic > Villken mobil?

1 2 3 ... 18 19 20 ... 26 27 28
Användare Inlägg
kajus.s
Elev

Avatar


samsung galaxy y young

We ar never Ever getting back together!

27 jul, 2012 14:16

Borttagen

Avatar


Jag har en SAMSUNG Galaxy mini och en Sony Ericsson Z710i.

27 jul, 2012 15:52

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Voldy0000:
iPhone 3G...jag vet den sämsta men ändå...
Jag surfar och spelar spel på den 24/7!

Sämsta? Duh, den är väl inte så pjåkig.

27 jul, 2012 16:02

Voldy0000
Elev

Avatar


Joho...

The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away.

27 jul, 2012 17:02

Borttagen

Avatar


Jag har en rosa sony ericsson som jag verkligen HATAR!! Jag gillar inte ens rosa. Just nu sparar jag till en iPhone 4s, och sen när jag väl har fått den så ska jag kasta den rosa skiten i golvet. Det är en av mina näst högsta drömmar

27 jul, 2012 17:22

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Voldy0000:
Joho...

Funkar den så finns det ju definitivt sämre?

27 jul, 2012 17:26

Voldy0000
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Voldy0000:
Joho...

Funkar den så finns det ju definitivt sämre?

Den funkar men är seeeeg

The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away.

27 jul, 2012 17:29

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Voldy0000:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Voldy0000:
Joho...

Funkar den så finns det ju definitivt sämre?

Den funkar men är seeeeg

Aha, då förstår jag.

27 jul, 2012 17:29

elsa___________
Elev

Avatar


En HTC sensation

27 jul, 2012 17:44

Voldy0000
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Voldy0000:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Voldy0000:
Joho...

Funkar den så finns det ju definitivt sämre?

Den funkar men är seeeeg

Aha, då förstår jag.


The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away.

27 jul, 2012 17:52

1 2 3 ... 18 19 20 ... 26 27 28

Forum > Off Topic > Villken mobil?

Du får inte svara på den här tråden.