Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kajus.s
Elev |
samsung galaxy y young
We ar never Ever getting back together! 27 jul, 2012 14:16 |
|
Borttagen
|
Jag har en SAMSUNG Galaxy mini och en Sony Ericsson Z710i.
27 jul, 2012 15:52 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Voldy0000: iPhone 3G...jag vet den sämsta men ändå... Jag surfar och spelar spel på den 24/7! Sämsta? 27 jul, 2012 16:02 |
|
Voldy0000
Elev |
Joho...
The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 27 jul, 2012 17:02 |
|
Borttagen
|
Jag har en rosa sony ericsson som jag verkligen HATAR!! Jag gillar inte ens rosa. Just nu sparar jag till en iPhone 4s, och sen när jag väl har fått den så ska jag kasta den rosa skiten i golvet. Det är en av mina näst högsta drömmar
27 jul, 2012 17:22 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Voldy0000: Joho... Funkar den så finns det ju definitivt sämre? 27 jul, 2012 17:26 |
|
Voldy0000
Elev |
Den funkar men är seeeeg The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 27 jul, 2012 17:29 |
|
Ginny00
Elev |
Aha, då förstår jag. 27 jul, 2012 17:29 |
|
elsa___________
Elev |
En HTC sensation
27 jul, 2012 17:44 |
|
Voldy0000
Elev |
The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 27 jul, 2012 17:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen