When the sun rise [Sv]
Forum > Fanfiction > When the sun rise [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
22 okt, 2011 13:02 |
|
LoveIsThis
Elev |
Bra!
"Don't worry,you're as sane as I am" 22 okt, 2011 13:58 |
|
Borttagen
|
Good
22 okt, 2011 16:33 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Stackarn:,(
23 september <3 23 okt, 2011 11:27 |
|
Ascendio
Elev |
Vilken begåvning, du är ju jätte bra. Älskar den här FF'n, ååååh.. jag längtar tills nästa kapitel, så sjukt bra!
Tom Felton, really beautiful.
24 okt, 2011 17:34 |
|
Salazar1
Elev |
Var det inte längesen det kom elr har jag fel ?
Slytherin Pride 24 okt, 2011 17:35 |
|
rawen
Elev |
RAVENCLAW!
Ovanför den här texten står det något väldigt intelligent och kreativt som du kommer ha använding för i resten av ditt liv.
24 okt, 2011 17:45 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Spamma inte. Det du säger hör inte på något sätt till den här tråden. Läs mer om spamm i "Regler".
"She's buying the stairway to heaven" 24 okt, 2011 17:46 |
|
Fleur Delacour
Elev |
Bra,den äger, skriv meeeeeer!!!______________________________
"Wit beyond measure is a mans greatest treasure" "Wit beyond measure is a mans greatest treasure" Karate 4 ever in my heart 24 okt, 2011 18:10 |
|
lillalollo
Elev |
Ledsen att det inte kommit något på ett tag. Andledningen kan ni säkert lista ut själva vid det här laget. Men om inte, så kan jag säga att jag skriver på en STOR uppsats som måste bli klar i veckan.
Men nu kommer det iaf ett kapitel. __________________________________________ Kapitel 13 – Rose Weasey När jag kom haltande genom porträtthålet, in till Gryffindors sällskapsrum fick jag ingen chock när det var överfyllt med folk som högljutt firade dagens vinst. Själv hade jag på vägen träffat några personer som inte var allt för glada över quidditchmatchens utgång. Detta hade de förstås tagit ut över mig. Glad över att det var så pass mycket folk, klämde jag mig igenom klungorna och skyndade omärkt upp mot sovsalarna. Ingen hade noterat att jag kommit, ingen hade noterat att jag gått. Jag slängde mig på sängen, och kved lite när blåmärkena ömmade. "Varför jag?" Det hördes steg i trappan. Dörren flög upp och Liza visade sig, tätt följt av min före detta vän. "Nämen hej, Weasley!", sa Liza i iskall ton. Hennes blick vilade en stund på mitt röda hår. "Jag har hört av mina nära vänner att de har uppfyllt min önskan." Jag blev kall. Hon. Det var hon som hade bett Slytherinarna att göra det. Emma såg aningen orolig ut och iakttog oss utan att säga ett ljud. "Du! Det var du hela tiden! Varför?", spottade jag ur mig. Liza log oberört, och jag förstod inte riktigt om det hon sa sedan var svaret på min fråga, eller bara ett konstaterande. "Du verkligen behöver tänka om när det gäller ditt utseende. När såg du dig egentligen i spegeln senast?" Gapskrattande försvann hon ut ur sovsalen igen. Emma flackade med blicken ett tag. Osäker på vad hon skulle göra. Men så följde hon efter Liza ner för trapporna. Med en suck lade jag mig åter på sängen och stirrade upp i taket. Jag saknade Emma. Hennes skratt. Att dela en hemlighet. Att fnissa med huvudena tätt ihop. Mitt krossade hjärta gjorde mer ont än alla mina blåmärken tillsammans. "Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling 24 okt, 2011 18:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen