1 september!!!!
Forum > Harry Potter > 1 september!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Känns bra att ha börjat mitt andra år.
Dock går jag till skolan.. Tar typ 3 minuter att gå.. 2 sep, 2011 20:51 |
|
Protego
Elev |
Skrivet av Borttagen: Känns bra att ha börjat mitt andra år. Dock går jag till skolan.. Tar typ 3 minuter att gå.. ÅH! bor du så nära?
2 sep, 2011 20:53 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Vem önskar inte att det fanns på rikigt?
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 25 maj, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Åh vad jag drömer om det
26 maj, 2012 10:01 |
|
bluebirdflies
Elev |
Jag Har tyvärr redan slutat på hogwarts
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 28 maj, 2012 23:26 |
|
Solkatten
Elev |
Jag ska börja sjunde året till hösten
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 maj, 2012 09:24 |
|
Borttagen
|
Det vore nice
30 jun, 2012 00:38 |
|
96hpevanescence
Elev |
30 jun, 2012 00:40 |
|
annawpotter
Elev |
Idag går alltså hogwartsexpressen!!! Snart är nog eleverna framme! Sen blir det sortering och toppen mat för dom
(Nu är jag 18 så förra året var min sista resa till skolan) ![]()
1 sep, 2012 19:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen