Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

I can´t forget...

Forum > Fanfiction > I can´t forget...

1 2 3 ... 18 19 20 ... 25 26 27
Användare Inlägg
marraboo98
Elev

Avatar


haha! jättebra, toppen, famtastiskt osv

läs gärna min FF http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7948&page=6#p375115 handlar om Mione som blir kär i Draco

8 sep, 2011 16:50

Detta inlägg ändrades senast 2011-09- 8 kl. 18:06
Antal ändringar: 1

Issa_99
Elev

Avatar


Nyfiken... Snälla skriv meeeeeeeer ♥

♥Veronica Maggio♥Timbuktu♥

8 sep, 2011 16:55

Borttagen

Avatar


samma här jättenyfiken!!! meer!!!

8 sep, 2011 18:05

Smile
Elev

Avatar


jättebra! mer när du har tid!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_lpszvdu7dA1qa1id2o2_r2_250.gif Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3 Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]

8 sep, 2011 19:23

Bombarda
Elev

Avatar


sketa bra!

Kärlek till alla!

8 sep, 2011 20:02

Borttagen

Avatar


Meer

8 sep, 2011 21:15

ol!v!a
Elev

Avatar


skriv ännu mer det det var super bra!!!

9 sep, 2011 09:13

jullanbrullan19
Elev

Avatar


Ledsen att det inte kommit ett nytt kapitel på länge. Har varit sjuk Men nu kommer det lite!
____________________________________
Kapitel 21

Nu var det äntligen time. Så jag har längtat! Idag var jag inte lika morgontrött som alltid, jag VILLE istället gå upp.
Väl nere i matsalen stötte jag på Draco. Det var det jag hade hoppats på.
"ÅH! Hej Hermione!" sa han lite generat när jag "råkade" stöta till honom.
"H-hej!" sa jag och blev lite nervös när jag tittade in i hans vackra ögon. Det blev tyst en stund. Ingen viste vad man skulle säga. Jag bestämde mig derför sedan för att gå, men jag kunde tydligt höra ett viskande i mitt öra:
"Jag ser fram empt ikväll..."
Jag fick fram ett dunder leende och gick glatt till Gryffindor-bordet och satt mig. Jag satt mig brevid Ginny som såg ytters glad ut när jag slog mig ner vid bordet.
"Draco!!!! Vän-vänta lite här nu. Du och Draco? Draco och du? Vad har jag missat?"
Jag svarade inte utan drog upp mobilen i min ficka.

Hermione ---> Draco
Hermione ♥ Draco = Sant


"Ååååå skicka!" sa jag för mig själv och la sedan tillbaka mobilen i fickan, omedveten om att Ginny försökte fånga min blick. Jag log lite smått åt henne, men förde sedan blicken snabbt från henne till den framdukade frukosten.
"Scones eller Toast.....Vilket tog du Ginny?" sa jag men funderade istället på någon annan sak.

Vad ska jag ha på mig?
Vad ska jag säga?
Onej! Tänk om jag gör bort mig!

Tankarna jag inte fått bort från mitt huvud.
Igentligen kunde jag vara lugn. Det var mer en 10 timmar kvar till dejten.
Dejten skulle hållas kl.20.00 idag här, i stora salen, och jag var redan nervös! Hermione, tagga ner!
Dagen gick onaturligt snabbt, och innan jag hunnit blinka var klockan redan 19.50.
Jag rotade strässande runt i min garderob för passande kläder. Kanske nån klänning eller nått? Mitt hår var redan färdig gjort - Även fast det låg huller om buller efter att mitt råtande - och mitt smink lika så.
Efter ett tag hittade jag en lång mörkblå klänning, med svarta, glittriga axel band, och som räckte ner ända ner till fötterna. Jag slet på mig den snabbt och tog sedan en snabb titt i spegeln.
"Du ser fantastisk ut Hermione!" sa en glad Ginny som precis kommit in i sovsalen.
"Åh! Tack Ginny!" sa jag smickrande och tog tag i min handväska.
"Nu är det dags då!" sa jag och gick ut ur sovsalen, ut ur sällskapsrummet och ner till stora salen.
Vägen dit var lite små läbbig. Folk tittade förvånat på mig åt alla håll där jag kom finklädd ner för trapporna. Även fast jag försökte att inte låtsas om det, var det folk som till och med ropade åt mig och undrade varför jag bärde finkläder i slottet.
Äntligen var jag framme i stora salen. Jag tog ett ljupt andetag och gick närvöst in. Där inne var det nästan tomt. Alla elevhemsbord och stolar var iväg plåckade. Det enda som fanns var ett litet bord, två stolar och ljus. Så underbart! Precis i mitten av rummet brevid bordet och dom två stolarna stod Draco med en bucket blommor. Jag gick långsamt pch försiktigt mot honom med ett leende på läpparna. Jag mötte hans vackra ögon, och han låg tillbaka............


23 september <3

11 sep, 2011 21:39

Detta inlägg ändrades senast 2011-09-17 kl. 08:45
Antal ändringar: 2

Bombarda
Elev

Avatar


jätte bra! meer♥

Kärlek till alla!

11 sep, 2011 21:44

Borttagen

Avatar


Jätte bra mer

11 sep, 2011 22:23

1 2 3 ... 18 19 20 ... 25 26 27

Forum > Fanfiction > I can´t forget...

Du får inte svara på den här tråden.