SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Enchanted
Elev |
JAG VILL INTE! Jag orkar bara inte med skolan. Eller själva skolan är inte så jobbig det är bara alla jobbiga människor i den som jag stör mig på.
22 aug, 2011 12:21 |
|
mellanrum
Elev |
Vi började skolan idag ... eller vi var där i en timme sen slutade vi. Kändes onödigt att gå upp halv åtta och sminka sig för det -.-
22 aug, 2011 12:36 |
|
Margaret
Elev |
Jag började klockan tio idag, då våran lärare skulle snacka lite i klassrummet och så. Grejen är att jag bara har en lektion på måndagar och den börjar kvart i två. Tur att Mugglarportalen finns när man behöver ett tidsfördriv.
![]()
22 aug, 2011 12:44 |
|
Borttagen
|
AFKLÖSKFÖLADÖKÖA panik. Börjar bli nervös nu. Åh. Nya människor. Det är bra med nya människor. Men läskigt. Ååååh
22 aug, 2011 13:25 |
|
expelliarmus
Elev |
HATAR MIN SKOLA, ALLVARLIGT!!!!!!!!!!
Kommer dit och får reda på att min klass inte har någon mentor, mattelärare eller fysiklärare! Wtf is this?
22 aug, 2011 14:26 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av expelliarmus: HATAR MIN SKOLA, ALLVARLIGT!!!!!!!!!! Kommer dit och får reda på att min klass inte har någon mentor, mattelärare eller fysiklärare! Wtf is this? Vad dåligt! Har ni snckat med rektorn? Jag har inte fått ett skåp än så man fick kånka på väskan hela dagen. Några i min klass fick ha dans i sina vanliga kläder för att de inte fick någon information om att det var dans idag. En av ämnena idag var Studietid på schemat stod det STU och inte villken sal eller lärare så vi hade ingen aning var vi skulle vara det slutade med att alla gick hem.... Sen ska jag enligt shemat ha dans och teater sammtidigt imorgon villket jag snällt påpekade var fysiskt omöjligt, tyvär är lärarna lika bortappade som eleverna är. 22 aug, 2011 14:31 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Henne får man väl aldrig tag på.........
& dessutom är hon bara dum i huvudet och hon gör massor av fel hela tiden :c Man borde inte få göra så mycket fel när man driver en jävla skola. Ibland tröttnar jag verkligen på att gå på friskola.
22 aug, 2011 14:34 |
|
DeathDownAlex
Elev |
^jag går friskola och det var kaos idag men det kommer att fixa sig i slutet av veckan.
Min förra skola hade en galen rektor hon såg ingen andledning till att ha mat varge dag eller idrottslärare till idrottslektionerna, så det kan vara värre. Sen förstår jag att du blir sur och frustrerad. Jag menar man vill ju inte gå i skolan då behöver de inte göra det jobbigare än det behöver vara. 22 aug, 2011 14:46 |
|
Borttagen
|
Jag börjar på torsdag, vi har matematik D fyra gånger i veckan, däribland klockan åtta på måndagar
22 aug, 2011 14:52 |
|
Spell
Elev |
Åh, började idag. Det var väl sådär.
![]() Klassen blev väl rätt ok, men schemat är en annan femma. Let me die. jedheadsweden.tumblr.com
22 aug, 2011 15:30 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen