Vem är ni mest lik??
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
8 aug, 2011 19:39 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Håller med du är ganska lik henne
We never go out of style <3 8 aug, 2011 21:29 |
|
tomtesnodd
Elev |
Till utseendet är jag inte speciellt lik någon, men om jag är tvungen till att välja någon så blir det väl Hermione. Som person är jag nog en blandning av Ginny och Lupin, med en liten touch av Hermione. C:
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities" 8 aug, 2011 22:01 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Det är ganska många som säger att de liknar Hermione, men hon har väl ett ganska vanligt utseende antar jag, hehe.....
We never go out of style <3 9 aug, 2011 17:16 |
|
Borttagen
|
utseende: Luna Lovegood eller Hermione
Personlighet: Harry/Hermione 9 aug, 2011 18:17 |
|
Nordnini
Elev |
Jag ser rätt mycket ut som Hermione.
Till sättet är jag nog rätt lik henne också... Haha. Jag är en Hermione liksom. ![]()
9 aug, 2011 18:26 |
|
tomtesnodd
Elev |
Skrivet av Borttagen: utseende: Luna Lovegood eller Hermione Personlighet: Harry/Hermione Ganska stor skillnad på deras utseende tycker jag? "It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities" 9 aug, 2011 19:02 |
|
Borttagen
|
Vet faktis nt vem jag är mest liik ;D
9 aug, 2011 19:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av tomtesnodd: Skrivet av Borttagen: utseende: Luna Lovegood eller Hermione Personlighet: Harry/Hermione Ganska stor skillnad på deras utseende tycker jag? jag menar jag är blond fast har liksom hermiones ansikte, 9 aug, 2011 19:12 |
|
Luna 1
Elev |
9 aug, 2011 19:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen