Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Denices sjunde år tillsammans med Marodörerna [ SV ]

Forum > Fanfiction > Denices sjunde år tillsammans med Marodörerna [ SV ]

1 2 3 ... 18 19 20 ... 47 48 49
Användare Inlägg
veravoff1
Elev

Avatar


Du är så otroligt bra!!(låtas att det var stora bokstäver är du snäll, min wifi är sönder så skriver på mobilen och orkar inte göra stora bokstäver) meeeeeer

Läs min fanfiction "only time will tell"

9 aug, 2011 16:52

Borttagen

Avatar


MER!

9 aug, 2011 23:12

allealicia
Elev

Avatar


Jag skulle vilja ha en till kommentar från en annan person innan jag fortsätter.


Om inte så skriver jag inte.
Skämta bara, såklart jag skriver men det skulle vara kul med en till person som läste

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs3.amazonaws.com%2Fpizap_gallery%2F071412%2Fmedium%2Fpizap.com10.044807114638388161342283258843.jpg

10 aug, 2011 12:44

marremusik
Elev

Avatar


jaha... då duger inte jag då (a) för jag har kommenterar det senaste kapitlet redan x) (a)

Fanfictions och marodörerna in my <3

10 aug, 2011 12:49

allealicia
Elev

Avatar


Det är det att det kommer att hända mer nästa kapitel.
Måste planera det noga


En "rolig" sak för några dagar sen var ju att jag såg att Dennis och Denise ( med s ) hade namnsdag.
Men det engelska är väll Denice. Om inte så är det min stavning på namnet Denice.


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs3.amazonaws.com%2Fpizap_gallery%2F071412%2Fmedium%2Fpizap.com10.044807114638388161342283258843.jpg

10 aug, 2011 12:59

Ginny02
Elev

Avatar


hihi

"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow

10 aug, 2011 13:00

marremusik
Elev

Avatar


Planering är bra!! :' Det jag jag också mycket av i min fanfics

Jasså? :o det var kul! Jag stavar också Denice med c x) Mycket finare än med s! Tycker jag i alla fall

Fanfictions och marodörerna in my <3

10 aug, 2011 13:02

allealicia
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny02:
hihi
Skrivet av marremusik:
Planering är bra!! :' Det jag jag också mycket av i min fanfics

Jasså? :o det var kul! Jag stavar också Denice med c x) Mycket finare än med s! Tycker jag i alla fall




https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs3.amazonaws.com%2Fpizap_gallery%2F071412%2Fmedium%2Fpizap.com10.044807114638388161342283258843.jpg

10 aug, 2011 13:04

Borttagen

Avatar


Hoppas du kan skriva mer ikväll

10 aug, 2011 17:21

allealicia
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hoppas du kan skriva mer ikväll


tror inte jag hinner ikväll men imorgon tror jag starkt på att det kommer

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs3.amazonaws.com%2Fpizap_gallery%2F071412%2Fmedium%2Fpizap.com10.044807114638388161342283258843.jpg

10 aug, 2011 21:37

1 2 3 ... 18 19 20 ... 47 48 49

Forum > Fanfiction > Denices sjunde år tillsammans med Marodörerna [ SV ]

Du får inte svara på den här tråden.