Denices sjunde år tillsammans med Marodörerna [ SV ]
Forum > Fanfiction > Denices sjunde år tillsammans med Marodörerna [ SV ]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
veravoff1
Elev |
Du är så otroligt bra!!(låtas att det var stora bokstäver är du snäll, min wifi är sönder så skriver på mobilen och orkar inte göra stora bokstäver) meeeeeer
Läs min fanfiction "only time will tell" 9 aug, 2011 16:52 |
|
Borttagen
|
MER!
9 aug, 2011 23:12 |
|
allealicia
Elev |
Jag skulle vilja ha en till kommentar från en annan person innan jag fortsätter.
Om inte så skriver jag inte. Skämta bara, såklart jag skriver men det skulle vara kul med en till person som läste
10 aug, 2011 12:44 |
|
marremusik
Elev |
jaha... då duger inte jag då (a) för jag har kommenterar det senaste kapitlet redan x) (a)
Fanfictions och marodörerna in my <3 10 aug, 2011 12:49 |
|
allealicia
Elev |
Det är det att det kommer att hända mer nästa kapitel.
Måste planera det noga En "rolig" sak för några dagar sen var ju att jag såg att Dennis och Denise ( med s ) hade namnsdag. Men det engelska är väll Denice. Om inte så är det min stavning på namnet Denice.
10 aug, 2011 12:59 |
|
Ginny02
Elev |
hihi
"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 10 aug, 2011 13:00 |
|
marremusik
Elev |
Planering är bra!! :'
Jasså? :o det var kul! Fanfictions och marodörerna in my <3 10 aug, 2011 13:02 |
|
allealicia
Elev |
Skrivet av marremusik: Planering är bra!! :' Jasså? :o det var kul!
10 aug, 2011 13:04 |
|
Borttagen
|
Hoppas du kan skriva mer ikväll
10 aug, 2011 17:21 |
|
allealicia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hoppas du kan skriva mer ikväll tror inte jag hinner ikväll men imorgon tror jag starkt på att det kommer
10 aug, 2011 21:37 |
Forum > Fanfiction > Denices sjunde år tillsammans med Marodörerna [ SV ]
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen