Hur gammal var du när du såg Harry ...
Forum > Harry Potter > Hur gammal var du när du såg Harry ...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nintendo64
Elev |
oj, såg den faktiskt på bio, tro det eller ej
så 2001..hur gammal var jag då? 8-9 år var jag då fastnade direkt! sen dess har jag sett alla på bio och sen flera gånger på dvd
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
29 sep, 2011 17:01 |
|
Boba
Elev |
Jag såg den första gången på TV när jag fyllde nio år. Jag hade inte sett någon film eller läst någon bok innan. Nu är jag tio. Jag har bara gillat Harry Potter i ett år! :O Nu har jag sett alla filmer och läst alla böcker.
29 sep, 2011 17:11 |
|
Borttagen
|
Minns inte, har sett den så länge jag kan minnas.
29 sep, 2011 17:40 |
|
Hannaleah
Elev |
jag såg den på tv när jag var typ 6 år gammal!
29 sep, 2011 19:12 |
|
Tonks<3
Elev |
29 sep, 2011 19:40 |
|
Abbeeh
Elev |
åh, 9.
Abbe 29 sep, 2011 19:41 |
|
Borttagen
|
Jag tror att jag var 7. Men jag tyckte att den var jättedålig då.
29 sep, 2011 19:46 |
|
Borttagen
|
3-4 år och jag drömde mardrömmar om Voldemort jättelänge xD
10 okt, 2011 14:42 |
|
Borttagen
|
någon gång i lågstadiet
10 okt, 2011 15:30 |
|
Borttagen
|
Jag var 10 eller 11, så för 10, 11 år sedan.
25 okt, 2011 20:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen