Rasten känsla av frihet
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rasten känsla av frihet
|
Borttagen
|
Movieboy log han skulle vara det så länge han orkade vara det i skolan var han det gärna men hemma vågade han inte direkt. Han gick efter Spinelli mot Mjs contor.
6 nov, 2015 16:42
|
|
Borttagen
|
Spinelli slog upp dörren.
" MJ vi måste prata" sa Spinelli och stirrade mot Mj.
Mj suckade.
" vad vill du då Spinelli?" frågade Mj nyfiket.
" vi vill ha dokumenten för Robin B, Robin Q & Robin T" sa Spinelli allvarligt.
"kan inte ge dig någon information" sa MJ
6 nov, 2015 16:51
|
|
Borttagen
|
" Vi vet att du inte kan men de har redan information om oss och vi vill kunna hota tillbaka innan vi blir som dom " sa Movieboy och såg på Mj.
6 nov, 2015 16:52
|
|
Borttagen
|
" om ni vet att jag inte kan så varför ens be för dem?" frågade Mj.
" du har rätt...vi tvingar fram dem istället" sa Spinelli argt.
Mj suckade.
"jag är bara nervös över att de ska hämnas på mig om jag ger er information" sa Mj
6 nov, 2015 17:01
|
|
Borttagen
|
Movieboy kände ingen den nervositeten.
" Förstår din rädsla men vad vill du hellst ge oss information eller se fler personer i Robinarnas grupp " sa Movieboy
6 nov, 2015 17:05
|
|
Borttagen
|
"hellt ärligt är jag rädd för de tjejerna...jag är dödens" sa Mj och hämtade Robinarnas dokument och gav dem till Spinelli och Movieboy
6 nov, 2015 17:28
|
|
Borttagen
|
" tack Mj " sa Movieboy och började titta i dokumenten han kände dock att det var fel att göra det.
6 nov, 2015 17:44
|
|
Borttagen
|
" säg inget till Robinarna att jag gav er information" sa Mj nervöst.
" vi är inge skvallerbyttor " sa Spinelli
6 nov, 2015 18:01
|
|
Borttagen
|
" Nej den enda jag skvallrar på är syskonen " sa Movieboy vilket var de enda han skvallrade på.
6 nov, 2015 18:02
|
|
Borttagen
|
"tack och lov" sa Mj och andades ut av lättnad.
6 nov, 2015 19:23
|
Du får inte svara på den här tråden.