Good vs Bad (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Good vs Bad (prs)
|
Borttagen
|
Henry pratade fortfarande i telefon så att han kunde inte svara på Lillian's fråga.
27 okt, 2015 15:03
|
|
Borttagen
|
" Vi ska hjälpa din bror Henrys syster har helnings förmåga och hon kommer hjälpa honom hoppas jag " sa Even och log.
" Åh okej hoppas hon är snäll " sa Lillian och log.
27 okt, 2015 15:06
|
|
Borttagen
|
Henry hade nu pratat klart och la på.
"Hon kommer om tjugo minuter ungefär" sa Henry och log lite grann.
27 okt, 2015 15:08
|
|
Borttagen
|
" Vad bra " sa Even och log
" Lillian skulle vi kunna få titta till din bror? " frågade Even snällt
" ja det får ni men väck honom inte om han sover " sa Lillian och log och gick mot rummet där Teddy var. Even log och gick efter.
27 okt, 2015 15:11
|
|
Borttagen
|
Henry följde efter Even.
" min syster är yngre än mig men har en väldigt bra kontroll över sina krafter" sa Henry lågt
27 okt, 2015 15:12
|
|
Borttagen
|
" det låter bra och hoppas hon kan hela mellanbrordern " sa Even lågt han såg på Teddy då han kom in i det rummet.
27 okt, 2015 15:14
|
|
Borttagen
|
Teddy sov ganska lugnt för tillfället.
Henry såg mot Teddy en aning osäkert.
27 okt, 2015 15:15
|
|
Borttagen
|
" Vet inte ens vad det är för fel på teddy " sa Lillian och såg på Henry.
27 okt, 2015 15:17
|
|
Borttagen
|
"hoppas syrran vet" sa Henry osäkert.
27 okt, 2015 15:19
|
|
Borttagen
|
" Hopppas jag med " sa Lillian och gick fram till Teddy och satte sig bredvid honom. Even såg sig om syskonen verkar hitta ett hus att bo i ett tag.
27 okt, 2015 15:25
|
Du får inte svara på den här tråden.