Privat mellan Ripadal och ellisen05
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Snape tittade på henne och stängde dörren med en snärt med trollstaven och låste den innan han sa.
- Det är professor Snaoe för dig Miss Storm. Och som jag sa, om det är något som är fel så pratar man om det med sin elevhemsföreståndare. Så jag vill veta...vad är det som är ditt problm? 17 okt, 2015 16:00 |
|
ellisen05
Elev |
" Så på denna skola får man inte ha privatliv?" frågade jag argt.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 17 okt, 2015 16:04 |
|
Borttagen
|
Snape tittade på henne och sa.
- Jo man får ha det, men det ska inte påverka lektionerna. 17 okt, 2015 16:06 |
|
ellisen05
Elev |
" Men visst, jag ska inte göra om det. Får jag gå nu?" sa jag lugnt.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 17 okt, 2015 16:07 |
|
Borttagen
|
Snape tittade på henne och sa.
- Du har fortfarande straffkommendering i 7 dagar. Och snoka inte om mig mer. 17 okt, 2015 16:08 |
|
ellisen05
Elev |
" jag har inte gjort det. Jag har tagit reda på mer om dig." sa jag och gick mot dörren.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 17 okt, 2015 16:10 |
|
Borttagen
|
Snape tittade på henn och sa .
- Du kommer inte ut, inte med någon formel, dörren kan bara låsas upp av den som låst den. Och jag sa att du ska sluta ta red på saker om mig, man får inte invadera en persons privatliv. Jag har sagt du måste följa reglerna. 17 okt, 2015 16:11 |
|
ellisen05
Elev |
" Jag gör det. Men att tycka att en person är intressant är väl okej? Förresten berättade jag om mina problem när du var förlamad." sa jag lite småsurt.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 17 okt, 2015 16:15 |
|
Borttagen
|
Snape tittade på henne och sa.
- Det var du som gjorde det, det var ditt val. Jag hade inte direkt bett dig om att göra det. Och även om man tycker en person är intressant så ger det ingen rätt att snoka i en persons privatliv. 17 okt, 2015 16:16 |
|
ellisen05
Elev |
" Har jag gjort det?" frågade jag argt.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 17 okt, 2015 16:17 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen