[PRS]Ett starkt band
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS]Ett starkt band
|
Borttagen
|
"Jag vet in-" började jag.
"Hej nörd!" skrattade Draco.
14 okt, 2015 21:54
|
|
Borttagen
|
"Du vågar inte röra henne!" Sade jag med farligt lågt tonfall och drog fram min trollstav.
14 okt, 2015 21:58
|
|
Borttagen
|
"Lucas, låt honom vara!" sa jag bedjande.
14 okt, 2015 22:00
|
|
Borttagen
|
"Rör mig inte!" Sade Malfoy.
"Jag undrar vad Feliz skulle säga!" Sade jag.
15 okt, 2015 07:09
|
|
Borttagen
|
15 okt, 2015 08:49
|
|
Borttagen
|
15 okt, 2015 20:32
|
|
Borttagen
|
Jag stod stum. Han... Gick? Iväg? Han hade inte slagit mig?
"H-h-han g-gick..." stammade jag.
15 okt, 2015 21:42
|
|
Borttagen
|
15 okt, 2015 21:44
|
|
Borttagen
|
"Gå du... till din kompis... ha kul..." sa jag och började gå mot uggletornet.
15 okt, 2015 21:46
|
|
Borttagen
|
"Okej." Sade jag och gick tyst till Ravenclawtornet.
16 okt, 2015 07:09
|
Du får inte svara på den här tråden.