D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
(oki!)
jag nickade och gick till disken och beställde två honungsöl. Jag betalade och fick strax efter det ölen så då gick jag och satte mig vid Draco och räckte honom hans honungsöl.
19 sep, 2015 23:09 |
|
Borttagen
|
"Tack," sa jag. Jag tog emot glaset och började dricka.
19 sep, 2015 23:10 |
|
Shadow of hope
Elev |
19 sep, 2015 23:12 |
|
Borttagen
|
"Tyckte du att jag var elak mot Hermione?" frågade jag.
19 sep, 2015 23:12 |
|
Shadow of hope
Elev |
- Lite, hon verkade bli ledsen jag tror att hon bara ville få en bra relation med dig det var därför hon ville ha med dig i D.A inget taskigt, sa jag fundersamt.
- Men jag skulle nog försöka be om förlåtelse så fort som möjligt så att det inte förstör er syskon relation.
19 sep, 2015 23:18 |
|
Borttagen
|
"Men hon är så... fröken lilla perfekt. Hon tror att hon alltid är så bra, jag är trött på det." svarade jag, utan att låta irriterad.
19 sep, 2015 23:19 |
|
Shadow of hope
Elev |
- förklara det för henne på ett snällare sett så att hon vet det och kan försöka att inte vara det, sa jag i en förstående ton.
19 sep, 2015 23:22 |
|
Borttagen
|
"Hon kommer bara bli sur, jag har försökt förut." sa jag.
Oftast när folk sa saker som detta blev jag sur, men jag blev inte det när Joe sa det. 19 sep, 2015 23:24 |
|
Shadow of hope
Elev |
19 sep, 2015 23:27 |
|
Borttagen
|
"Jag uppskattar i alla fall att du försöker hjälpa mig."
19 sep, 2015 23:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen