Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"Undrar om den ens går att äta?"mumlade Tewo för sig själv.
13 sep, 2015 21:44
|
|
Borttagen
|
Rasmus sköt med en speciel pistol nät kom ur den och fångade Tewo och det var även ett nät med sömnmedel på. Rasmus drog med Tewo mot sitt hem.
13 sep, 2015 21:46
|
|
Borttagen
|
Tewo hade knappt hunnit reagera. Han kände sig en annig sömnig så han orkade inte kämpa i mot.
13 sep, 2015 21:51
|
|
Borttagen
|
Rasmus var snart hemma hos sin far
" Pappa " ropade Rasmus då han kom till den delen av huset där forsknings labbet fanns.
13 sep, 2015 21:53
|
|
Borttagen
|
"Ja min son vad vill du?" ropade Forskaren tillbaka.
Tewo försökte ta sig ut men orkade knappt ens försöka.
13 sep, 2015 21:55
|
|
Borttagen
|
" Jag har en Alien " sa Rasmus och drog med Tewo nu kanske något förändrats.
13 sep, 2015 22:14
|
|
Borttagen
|
"Du har fångat en" sa Forskaren överlyckligt & kramade om sin son.
"Nu kan jag bevisa för folk att jag inte är galen"sa Forskaren & log överlyckligt.
13 sep, 2015 22:21
|
|
Borttagen
|
" Mm " sa Rasmus kort som svar hm inget förändrades ingen relation ändrades inte ens en liten bit.
13 sep, 2015 22:30
|
|
Borttagen
|
"Men först vad sägs som om vi går & firar det här tillsamans?" frågade Forskaren lite nyfiket
13 sep, 2015 22:31
|
|
Borttagen
|
" Gärna " sa Rasmus och tänkte nu gör vi något bara för att jag fångade en Alien.
13 sep, 2015 22:38
|
Du får inte svara på den här tråden.