Vad skulle din boggart bli?
Forum > Harry Potter > Vad skulle din boggart bli?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wilde
Elev |
en jätte stor orm
11 sep, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
Spindel eller mörker. Eller typ, någon som kommer emot mig i mörkret, hah.
11 sep, 2012 17:22 |
|
Magda
Elev |
11 sep, 2012 17:24 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Antagligen någon som säger att jag har misslyckats med något som var viktigt för mig, jag är livrädd för att misslyckas!
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
11 sep, 2012 19:09 |
|
tompan_1
Elev |
min boggart skulle bli döden själv
11 sep, 2012 20:58 |
|
Borttagen
|
En spindel
12 sep, 2012 10:53 |
|
Queen Boo
Elev |
En jättespindel
jag är jättecoolig älska mig plz 14 sep, 2012 11:10 |
|
Fenixfawkes
Elev |
15 sep, 2012 13:48 |
|
LauraTree
Elev |
Oh, fy, hon är den värsta jag vet! Fast min skulle nog bli Gollum, han är den läskigaste jag vet.. 15 sep, 2012 13:50 |
|
Fenixfawkes
Elev |
Skrivet av LauraTree: Oh, fy, hon är den värsta jag vet! Fast min skulle nog bli Gollum, han är den läskigaste jag vet.. Enligt mig också. Hon är hemsk. Hon är så ond rakt igenom. Aw!
"Always"
15 sep, 2012 13:52 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen