Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 18 19 20 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Gwen
Jag går mot förbi Jenn och den nya tjejen och fram till mitt skåp. Någon har skrivit led svart spritpenna på det. NERD står det med stora bokstäver i ena hörnet. Jag suckar, öppnar skåpet och tar fram min egen penna. Sen fyller jag på texten med S ARE AWESOME.

12 aug, 2015 23:52

Borttagen

Avatar


Joey

Jag går igenom dörren till skolan och går fram till Gwen.
"vad gör du?" frågar jag snällt.

13 aug, 2015 08:02

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag stoppar ned kameran igen.
"Så vad Cisplayar du?" Frågade jag Josse

13 aug, 2015 08:15

Borttagen

Avatar


Gwen

Jag hoppar till när Joey börjar prata plötsligt.
"Åh. Jag fyller i den fina lilla texten någon har skrivit här."

13 aug, 2015 10:11

Kaylin
Elev

Avatar


*blip Blip blip* "UH... Bara ett litet tag till..." Mummlar jag. "Lite till..." Jag reser mig upp skakar av mig tröttheten och tittar på klockan. Skit, om jag missar bussen nu kommer jag att komma försent, igen!

Väl på bussen tar jag fram Fenixordern, medans jag drar på lean on i hörlurarna. Sista biten till skolan får jag springa. Med musik i öronen tar jag mig fram bland alla elever. Yes jag hinner! Tänker jag, medans jag snubblar in i koridoren. Första lektionen. Matte, här kommer jag!

Go Fuck yourself you damn cereal

13 aug, 2015 11:00

Borttagen

Avatar


Joey

Jag ser på Gwen och skrattar svagt.
"Tack för hjälpen igår" Säger jag lågt.

13 aug, 2015 11:03

JossiMarauder
Elev

Avatar


Josse

”Harry Potter, Disney” sade jag till Jenn.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

13 aug, 2015 11:11

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla

Jag ser Joey, och vad hette hon? Gwen? Ja Gwen! "Hej! Vad är det på ditt skåp?" Jag tittar menande på Gwen. Med en fin handstil står det s Arne awesome. Framför, med en klumpigare handstil står det Nerd. Jag flinar.

Go Fuck yourself you damn cereal

13 aug, 2015 11:42

Borttagen

Avatar


Gwen
"Varsegod" ler jag mot Joey.
Kayla kommer fram till oss och frågar vad det står på mitt skåp.
"Nerds are awesome. Fint va?" säger jag och skrattar.

13 aug, 2015 12:55

Borttagen

Avatar


Jenn
"Kul" sa jag och kom på vad hon sa, "HaRRY POTTER" nästan skriker jag. "Är du också ett Potterhead?"

13 aug, 2015 17:06

1 2 3 ... 18 19 20 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.