ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Gwen
Jag går mot förbi Jenn och den nya tjejen och fram till mitt skåp. Någon har skrivit led svart spritpenna på det. NERD står det med stora bokstäver i ena hörnet. Jag suckar, öppnar skåpet och tar fram min egen penna. Sen fyller jag på texten med S ARE AWESOME. 12 aug, 2015 23:52 |
|
Borttagen
|
Joey
Jag går igenom dörren till skolan och går fram till Gwen. "vad gör du?" frågar jag snällt. 13 aug, 2015 08:02 |
|
Borttagen
|
Jenn
Jag stoppar ned kameran igen. "Så vad Cisplayar du?" Frågade jag Josse 13 aug, 2015 08:15 |
|
Borttagen
|
Gwen
Jag hoppar till när Joey börjar prata plötsligt. "Åh. Jag fyller i den fina lilla texten någon har skrivit här." 13 aug, 2015 10:11 |
|
Kaylin
Elev |
*blip Blip blip* "UH... Bara ett litet tag till..." Mummlar jag. "Lite till..." Jag reser mig upp skakar av mig tröttheten och tittar på klockan. Skit, om jag missar bussen nu kommer jag att komma försent, igen!
Väl på bussen tar jag fram Fenixordern, medans jag drar på lean on i hörlurarna. Sista biten till skolan får jag springa. Med musik i öronen tar jag mig fram bland alla elever. Yes jag hinner! Tänker jag, medans jag snubblar in i koridoren. Första lektionen. Matte, här kommer jag! Go Fuck yourself you damn cereal 13 aug, 2015 11:00 |
|
Borttagen
|
Joey
Jag ser på Gwen och skrattar svagt. "Tack för hjälpen igår" Säger jag lågt. 13 aug, 2015 11:03 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse
— ”Harry Potter, Disney” sade jag till Jenn. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 13 aug, 2015 11:11 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
Jag ser Joey, och vad hette hon? Gwen? Ja Gwen! "Hej! Vad är det på ditt skåp?" Jag tittar menande på Gwen. Med en fin handstil står det s Arne awesome. Framför, med en klumpigare handstil står det Nerd. Jag flinar. Go Fuck yourself you damn cereal 13 aug, 2015 11:42 |
|
Borttagen
|
Gwen
"Varsegod" ler jag mot Joey. Kayla kommer fram till oss och frågar vad det står på mitt skåp. "Nerds are awesome. Fint va?" säger jag och skrattar. 13 aug, 2015 12:55 |
|
Borttagen
|
Jenn
"Kul" sa jag och kom på vad hon sa, "HaRRY POTTER" nästan skriker jag. "Är du också ett Potterhead?" 13 aug, 2015 17:06 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen