Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

the place call Rubian (Prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the place call Rubian (Prs)

1 2 3 ... 18 19 20 ... 34 35 36
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Casper åt fruktsallade en av de få gånger han kunde äta frukot om de är i en fruktsallad. Annars kunde han bara äta banan och päron.

23 jul, 2015 21:08

Borttagen

Avatar


Teddy var inte så förstjust i frukt men åt ändå då det var Lucy's pappa som hade gjort den & att Lucy skulle förmodligen bli ledsen om han strunade i den.
Lucy åt i lugn & ro.

23 jul, 2015 21:15

Borttagen

Avatar


Elias försökte fortfarande komma på vad det var i soppan men det var inte lätt då han inte var bra på matlagning och sånt. Casper åt upp sin efterrätt och log.

23 jul, 2015 21:17

Borttagen

Avatar


Efter maten så gick Teddy till sit rum medans Lucy gick till sin mammas jobb plats som var sjukstugan.

23 jul, 2015 21:24

Borttagen

Avatar


Casper följde med Elias och de började leta efter ett passande vapen åt honom. Elias tyckte att det vore bra om Casper lärde sig ett vapen så han kunde försvara sig om han var tvungen.

23 jul, 2015 21:28

Borttagen

Avatar


Stacy suckade lite smått.
"Teddy är i den åldern då han är lite rebell av sig" sa Stacy & log lite grann.

24 jul, 2015 07:27

Borttagen

Avatar


" Ja och åldern då han vägrar prata med föräldrar " sa Aragorn för hur kunde han ens veta hur lektionerna var om inte ens Teddy pratade med honom.

24 jul, 2015 14:59

Borttagen

Avatar


" du borde gå & prata med honom om du kan" sa Stacy med en suck

24 jul, 2015 21:03

Borttagen

Avatar


" Ja tänkte göra det ikväll om han är lugn " sa Aragorn. Han ville ha ett lungt samtal utan något gräl helst.

24 jul, 2015 21:10

Borttagen

Avatar


" mm han bör lugna ner sig senare då det är kväll" sa Stacy & reste sig upp.
" föresten vi måste prata sen " sa Stacy innan hon gick iväg.

24 jul, 2015 21:19

1 2 3 ... 18 19 20 ... 34 35 36

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the place call Rubian (Prs)

Du får inte svara på den här tråden.