Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
Rummet verkade jättekonstigt med pergament som flög iväg hela tiden.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
18 jul, 2015 15:51 |
|
Borttagen
|
" Accio pergament nummer 3,1/2." ropade jag eftersom det hade stått det på pergamentet jag hade hållt i en kort tid.
18 jul, 2015 15:57 |
|
Lele
Elev |
Pergamentet flög till Valmos hand sedan flög det iväg igen.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
18 jul, 2015 15:59 |
|
Borttagen
|
Det hjälpte ju... Jag gjorde en frysbesvärjelse.
18 jul, 2015 16:45 |
|
Lele
Elev |
18 jul, 2015 17:09 |
|
Borttagen
|
" Undra vad det står på dem..." sa jag men blev avbruten av någon som var påväg in.
18 jul, 2015 17:13 |
|
Lele
Elev |
"Kom vi kryper ner i kistan där" sa jag och pekade på en stor kista. Vi kröp ner i den men hade den lite öppen så att vi kunde se ut.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
18 jul, 2015 17:14 |
|
Borttagen
|
In i rummet kom Proffesor Lupin. Han höjde staven och mumlade något. Alla pergament flög till hans hand och stannade där.
18 jul, 2015 17:19 |
|
Lele
Elev |
Lupin gick ut men tappade ett pergament utan att märkte det. Det flög ändå inte runt. När Lupin var borta kröp jag upp ur kistan och sprang fram till pergamentet. Det stod något i runor. Jag försökte tyda det. Överst så stog det:
Hur man känner igen en varulv Mama, kudos for saying that. For spilling.
18 jul, 2015 17:56 |
|
Borttagen
|
Jag tog pergamentet från Eric.
18 jul, 2015 20:50 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen