Prs med ellisen05
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med ellisen05
|
Borttagen
|
Jag är nära på att klippa till henne, reser mig och går till min sovsal.
19 jul, 2015 20:14
|
|
Borttagen
|
Jag somnar. Jag drömmer om när jag blir stor och blir Trolldomsminister.
19 jul, 2015 20:15
|
|
Borttagen
|
Jag är sur och irriterad tills middagen där Austin frågar om vi skulle vara ute på vår typ dejt.
19 jul, 2015 20:18
|
|
Borttagen
|
Jag vaknar nästa morgon. Jag känner mig hungrig. Sjuksköterskan kommer med mat. Jag äter upp och går ut. Då ser jag Grey med en kille.
" Grey!" ropar jag. När hon kollar hånler jag stort!!
19 jul, 2015 20:21
|
|
Borttagen
|
"Kom. vi går", säger jag och tar Austins hand och drar bort honom därifrån.
19 jul, 2015 20:22
|
|
Borttagen
|
Jag ler. Sen går jag till uppehållsrummet och gör läxor.
19 jul, 2015 20:25
|
|
Borttagen
|
"Vem var det?" Frågar Austin.
"En idiot", säger jag.
19 jul, 2015 20:25
|
|
Borttagen
|
När jag gjort klart alla vill jag spöa Grey. Jag vill hämnas typ..
19 jul, 2015 20:27
|
|
Borttagen
|
Vi går en promenad runt vattnet och sedan säger vi hejdå.
19 jul, 2015 20:30
|
|
Borttagen
|
Undra om hon hämnas? Då ska jag minsann vara beredd!
19 jul, 2015 20:31
|
Du får inte svara på den här tråden.