Prs. melody malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs. melody malfoy
|
Borttagen
|
"Vi kanske kan titta på en film eller nåt?"
16 apr, 2015 17:48
|
|
Borttagen
|
16 apr, 2015 17:52
|
|
Borttagen
|
Jag ställde mig upp.
"Vad har du filmerna?" frågade jag.
16 apr, 2015 18:51
|
|
Borttagen
|
" Där" sa jag och pekade på skåpet över min teve.
16 apr, 2015 19:06
|
|
Borttagen
|
jag går och tittar på filmerna.
16 apr, 2015 19:06
|
|
Borttagen
|
16 apr, 2015 19:10
|
|
Borttagen
|
Jag kollar runt på filmerna. sedan tar jag fram en film som verkar rolig.
"Kanske den här?"
16 apr, 2015 19:12
|
|
Borttagen
|
16 apr, 2015 19:14
|
|
Borttagen
|
Jag satte på filmen och satte mig brevid Maxxie
16 apr, 2015 19:16
|
|
Borttagen
|
16 apr, 2015 19:17
|
Du får inte svara på den här tråden.