Alien & Beben (Privat rollspel)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag skriver en ny tweet medan jag går på trottoaren.
"Mötte en awesome tjej på stan idag, mycket coolare än mig till och med 16 aug, 2014 19:11 |
|
Beben
Elev |
Jag stängde av filmen och gick in på Twitter.
När jag såg Harrys tweet började jag skratta lite för mig själv. 16 aug, 2014 19:13 |
|
Borttagen
|
What ever, tänker jag när jag kommer på att Louis skulle upptäcka att jag ljugit för honom, om varför jag kommit sent mes pizzorna.
16 aug, 2014 19:15 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 19:18 |
|
Borttagen
|
"Marilyn Monroe ...!", skickar jag innan jag trycker ner händerna i mina fickor, det börjar verkligen bli kallare och kallare för varje dag nu.
16 aug, 2014 19:21 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 19:23 |
|
Borttagen
|
"Men dummer, bara jag kan se spöken ju :'D", skriver jag och skrattar för mig själv, även om det nog ser lite konstigt ut när jag går här helt ensam.
16 aug, 2014 19:25 |
|
Beben
Elev |
"Var försiktig vad du skriver, jag kanske inte vill träffas om du kallar mig dum
16 aug, 2014 19:28 |
|
Borttagen
|
"Jag skojade bara! :o" skriver jag kort och börjar gå snabbare, för att komma hem fort, och bli varm.
16 aug, 2014 19:30 |
|
Beben
Elev |
"Det är bäst för dig... hehe" skickar jag iväg innan jag går till badrummet för att göra mig iordning.
16 aug, 2014 19:32 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen