Jag då? [sv]
Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MayoGryffindor
Elev |
Nä de två känner varann
"She's buying the stairway to heaven" 7 jun, 2011 15:44 |
|
Knizzlare
Elev |
7 jun, 2011 15:46 |
|
Borttagen
|
7 jun, 2011 19:01 |
|
MayoGryffindor
Elev |
"She's buying the stairway to heaven" 7 jun, 2011 19:16 |
|
Minidjuret
Elev |
Förlåt att jag inte skriver idag. Jag har passat hund, sprungit runt i badkläder i ösregn, ätit och duchat.Hinner ej skriva...
7 jun, 2011 21:57 |
|
Salazar1
Elev |
^^ Synd! Har gjort typ sama sak! Skriv mer när du hinner!
Slytherin Pride 7 jun, 2011 21:59 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Förlåt att jag inte skriver idag. Jag har passat hund, sprungit runt i badkläder i ösregn, ätit och duchat.Hinner ej skriva... Ååååh, badkläder, jag hann inte bada! Det börja åska och hagla och blixtra och regna -.-' Surt. >.< Synd att du inte hinner skriva Då blir jag typ, ÖVERLYCKLIG! ♥♥♥♥♥♥♥ ![]()
7 jun, 2011 22:00 |
|
Salazar1
Elev |
7 jun, 2011 22:03 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Minidjuret: Förlåt att jag inte skriver idag. Jag har passat hund, sprungit runt i badkläder i ösregn, ätit och duchat.Hinner ej skriva... Ååååh, badkläder, jag hann inte bada! Det börja åska och hagla och blixtra och regna -.-' Surt. >.< Synd att du inte hinner skriva Då blir jag typ, ÖVERLYCKLIG! ♥♥♥♥♥♥♥ Hahah, skojar du ! Hos oss i Bagarmossen dooooooooooooooooog man av värme ! Vi skulle grilla med klassen och gissa om vi badade i svett allihopa ? Haha sjuuuukt ! "She's buying the stairway to heaven" 7 jun, 2011 22:09 |
|
Knizzlare
Elev |
Salz, heheh, det kan jag förstå ^^
Skrivet av MayoGryffindor: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Minidjuret: Förlåt att jag inte skriver idag. Jag har passat hund, sprungit runt i badkläder i ösregn, ätit och duchat.Hinner ej skriva... Ååååh, badkläder, jag hann inte bada! Det börja åska och hagla och blixtra och regna -.-' Surt. >.< Synd att du inte hinner skriva Då blir jag typ, ÖVERLYCKLIG! ♥♥♥♥♥♥♥ Hahah, skojar du ! Hos oss i Bagarmossen dooooooooooooooooog man av värme ! Vi skulle grilla med klassen och gissa om vi badade i svett allihopa ? Haha sjuuuukt ! Faan vad orättvist! >.< Det var skeeeeetasoligt på förmiddagen och lite av eftermiddagen hos oss oxå, typ 35 grader lr nå och här typ dog man oxå av svett, men sen när jag och mina kompisar har planerat att bada, DÅÅÅ ska de visst va oväder! -.-'''''' Och de va verkligen spöhagel (om man kan säga så xd) och spöregn och mullrade som fan, fast det va varmt, men, det e ju nt särskilt säkert å bada i sånt väder. Och jag hade VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLDENS badsug! >: / ![]()
7 jun, 2011 22:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen