PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neloon
Elev |
När Sirius gick för att sätta sig ner igen så kollade alla surt på honom och de som satte breved honom flyttade från honom.
6 maj, 2014 21:57 |
|
Borttagen
|
- Nu har han lärt sig vad som händer om man sårar mig, sa jag glatt.
6 maj, 2014 21:59 |
|
Neloon
Elev |
- Nu är du ganska över honom va, sa jag glatt
6 maj, 2014 22:10 |
|
Borttagen
|
- Jag är över honom helt, sa jag glatt.
6 maj, 2014 22:11 |
|
Neloon
Elev |
Vi gick ifrån middagen och gick upp till uppehållsrummet.
7 maj, 2014 10:24 |
|
Borttagen
|
Jag kastade mig i soffan och kollade in i brasan.
7 maj, 2014 11:43 |
|
Neloon
Elev |
Jag såg Alex kasta sig i soffan och då körde jag lite "parkour" och hoppade över soffan och landade breved Alex
7 maj, 2014 15:30 |
|
Borttagen
|
Jag skrattade och kollade på Ali.
- Nu är jag singel igen och kan flörta loss bland alla killar, sa jag glatt. 7 maj, 2014 17:39 |
|
Neloon
Elev |
- Du kanske ska vara singel ett tag till innan du får en pojkvän, sa jag glatt
7 maj, 2014 17:47 |
|
Borttagen
|
- Men gud vad du är tråkig, sa jag och suckade.
- Man ska passa på att flörta med så många man kan innan man skaffar en kille, sa jag glatt. 7 maj, 2014 17:49 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen