PRS
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS
|
Borttagen
|
Jag såg på klockan. Plötsligt var det bara två minuter kvar. Jag log.
14 apr, 2014 21:20
|
|
Borttagen
|
Jag blundade och tänkte igenom allting. Om en stund somnade jag in i en orolig sömn.
15 apr, 2014 13:49
|
|
Borttagen
|
Snart rullade tåget in på stationen. Jag reste mig upp från bänken och klev på tåget. Jag satte mig på ett säte vid fönstret. Snart åkte tåget. Jag såg ut genom fönstret och suckade.
15 apr, 2014 13:51
|
|
Borttagen
|
Jag sov långt in på dagen, men vaknade av att mamma kom hem. Hon smällde fast ytterdörren så att jag hoppade till och vaknade. Jag tittade mig yrvaket omkring.
15 apr, 2014 13:54
|
|
Borttagen
|
Snart var jag hemma. Jag låste upp dörren och klev in i hallen. Jag tog av mig skorna och gick sedan till rum. Jag öppnade dörren och gick in. Jag stängde dörren efter mig och satte mig i sängen.
15 apr, 2014 14:00
|
|
Borttagen
|
Jag suckade och öppnade min dator. Jag gick in på facebook och läste mina meddelanden. Jag hade fått ett av Oliver och ett av Dean.
Först läste jag såklart Deans...
Dean: Vad hände?,
och efter det Olivers;
Oliver: Vad hände? Varför gick du bara?
Jag suckade och svarade på dem båda med samma svar: Angår inte dig...
15 apr, 2014 14:06
|
|
Borttagen
|
Jag tog upp min Laptop och loggade in på Facebook. Ewan sket säkert i att jag hade tagit bort henne som vän.
Jag såg att jag hade fått sju meddelanden. Jag orkade inte läsa dem. Istället loggade jag ut.
15 apr, 2014 14:09
|
|
Borttagen
|
Jag såg att Violette hade tagit bort mig som vän, men jag brydde mig inte. Hon fick väl skita i mig och vara vän med vem fan hon vill, tänkte jag irriterat.
15 apr, 2014 14:13
|
|
Borttagen
|
Jag stängde av datorn och satte i hörlurarna i öronen. Jag satte på Tokio Hotel på högsta volym.
15 apr, 2014 14:18
|
|
Borttagen
|
(GAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥ xD)
Jag satte på Kebera och sjöng med. Jag visste att min sångröst var hemsk, men jag älskade att sjunga ändå.
15 apr, 2014 14:20
|
Du får inte svara på den här tråden.